• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

OS

DeletedUser

Gast
Hallo

ik wil een vriend van mij ondersteunen van 600 punten en hij heeft geen god kan je dan ook mytische eenheden ondersteunen

MGV braambes1
 

DeletedUser9608

Gast
Aw: Os

Nee, hij moet dezelfde god hebben voor die mystische eenheden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Om uitsluitsel te geven. Imrahil en ik hebben het getest en het is mogelijk. Zelfs hydra's én centaurs zijn mogelijk. Dus van 2 verschillende goden.
 

DeletedUser

Gast
Aw: Os

Zolang iemand geen keuze maakt qua god, kun je van allerlei goden Mytische wezens tegelijk als os krijgen/geven, is wel een leuk foefje als je een dorpje overneemt dat vrij kritiek ligt, dan kun je er wat pegasus en medusa's teglijk in kwijt en wat hydra's voor de deur leggen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Bij mij werkte het niet :p
Het kan ook alleen als het dorp geen god heeft (of dezelfde god natuurlijk), en niet bij een andere god.
Een pegasus kan OS geven bij dorpen van Athene of dorpen zonder god.
Een pegasus kan geen OS geven bij dorpen van Zeus, Poseidon of Hera.
Op deze manier kan een dorp zonder God van heel veel soorten mythische wezens OS krijgen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Om uitsluitsel te geven. Imrahil en ik hebben het getest en het is mogelijk. Zelfs hydra's én centaurs zijn mogelijk. Dus van 2 verschillende goden.

Centaurs is ook van Poseidon net als hydra. Dat is dus 1 god.
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Centaurs is ook van Poseidon net als hydra. Dat is dus 1 god.

Helemaal niet -.- daarnaast is het gewoon mogelijk wanneer er geen god aanbeden word in die stad . Bij het oude kolonisatieproces is het trouwens ook mogelijk om tijdens de bezetting mythische eenheden van verschillende goden te hebben
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Bij het oude kolonisatieproces is het trouwens ook mogelijk om tijdens de bezetting mythische eenheden van verschillende goden te hebben

Als OS is dit niet mogelijk hoor, daar ben ik al vaak genoeg de fout mee ingegaan dat dan alles terugkeerde.
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

Als OS is dit niet mogelijk hoor, daar ben ik al vaak genoeg de fout mee ingegaan dat dan alles terugkeerde.

het kan wel degelijk. Mijn tegenstander heeft bijvoorbeeld hera en ik stuur manticoren mee met mijn kolo. Mijn manticoren komen dan gewoon aan en blijven in de stad. Ik kan daarna met medusa's ondersteunen, omdat ik wist dat deze speler Hera had.
 

DeletedUser

Gast
Aw: Os

de hoogste aantal vakjes (bij "mijn eenheden" in het SO) is 9

10 is te veel :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Os

het kan wel degelijk. Mijn tegenstander heeft bijvoorbeeld hera en ik stuur manticoren mee met mijn kolo. Mijn manticoren komen dan gewoon aan en blijven in de stad. Ik kan daarna met medusa's ondersteunen, omdat ik wist dat deze speler Hera had.

Dan wel ja, omdat dat een aanval is. Maar achteraf OS sturen met mythische wezens van een andere god kan niet ;) Daarom zeg ik ook "Als OS kan dit niet"
 
Bovenaan