• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Paasevent

DeletedUser10434

Gast
Dus als ik dan volgend jaar weer met deze event mee doe, blijven ze staan?

Check...je spaart ze op, en kunt de overgebleven eieren volgend jaar weer gebruiken. (eieren zonder houdbaarheidsdatum)
 

DeletedUser

Gast
Check...je spaart ze op, en kunt de overgebleven eieren volgend jaar weer gebruiken. (eieren zonder houdbaarheidsdatum)

Hmm... Handig voor mijn werk, waar eieren heel snel op zijn.

Jammer dat ik nu op een ander account speel, ik ben nu de eieren van vorig jaar kwijt :mad:
 

DeletedUser10434

Gast
Hmm... Handig voor mijn werk, waar eieren heel snel op zijn.

Jammer dat ik nu op een ander account speel, ik ben nu de eieren van vorig jaar kwijt :mad:

xD nu kun je dus altijd een reserve bakje met eieren op je werk zetten, maar daar kun jijzelf dan ook niet in tot volgend jaar.
Arrrghhh wat zonde van dat andere account.
 

DeletedUser

Gast
Op Omega heeft het Kippen event tot een grote Humorvolle discussie geleid die echt alles overstijgt wat ik in de laatste 3 jaar heb gezien wat een humor, samenwerking op AF die zich in-game voortzet..echte lol! mede mogelijk gemaakt door een forum MOD die echt weet hoe het moet!! Complimenten hoor!

Die Awards waren een complete verassing! dat was vorig jaar niet.. Ben benieuwd wanneer je wat krijgt, heb het nog nergens kunnen vinden.
Iedere Award is altijd leuk en geweldig, plopt onverwacht op and makes your day or hour... depending what you need!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10434

Gast
Hoeveel Awards zijn er eigenlijk in totaal voor het Paasevent?

(Vrolijk Pasen iedereen die dit leest)
 

DeletedUser

Gast
Die Awards waren een complete verassing! dat was vorig jaar niet.. Ben benieuwd wanneer je wat krijgt, heb het nog nergens kunnen vinden.

Bij 50x voeren, 100x voeren, 200x voeren, en, naar verwachting 400x(?) voeren
 

DeletedUser

Gast
ik vind het jammer dat je bij dit feest geen goud kunt verdienen... met dat ene bierfeest (ben ff de naam kwijt) kon dat wel.
 

DeletedUser20586

Gast
geweldig idee dit, vooral scherpzinnigheid en de cp zijn erg handige beloningen!!! dit mag wat mij betreft elk jaar terugkomen.
 
Bovenaan