• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Paasevent

DeletedUser26399

Gast
inno zit ws ondanks het net gepasseerde event en de wereld Sparta alweer zonder geld, ze mogen zoveel events doen als ze willen, ik koop geen goud, als je gewoon je tien dagelijkse beloningen opspaart en dan die halverwege allemaal ineens uitgeeft kun je eerste staan op de dagranglijst
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Er komt inderdaad een paasevent aan. Dit jaar in de sfeer van het Spaartaanse Huurmoordenaars event. Je kunt het alvast testen op de Beta. ^^
 

latdekat

Harpij
Ik heb het event net getest op de Beta, het is inderdaad weer hetzelfde als met de Spartaanse Huurmoordenaars.

Buiten dat er nu een jongen aan te pas komt die steentjes afschiet op potten. Telkens als je potten breekt krijg je weer punten, op dezelfde manier als bij de Spartaanse Huurmoordenaars. Ook zijn er deze keer weer opnieuw community doelen, met gemeenschappelijke beloningen. De beloningen die je in de winkel koopt met jouw verkregen punten vallen nog mee, geen mythische eenheden deze keer. Dus er bestaat nog een kans dat Troje niet meteen verpest wordt!

Meer info vind je hier
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19428

Gast
ik ben daar wel een beetje blij om dat er geen myth. eenheden in zitten dit maal, bij het vorige event was het over the top.
 

DeletedUser26399

Gast
idd, een paar spelers vernielden gewoon volledige eilanden ze vielen gewoon eerst de bovenste aan en dan die rechts er van en zo verder in de wijzers van de klok, dan is het smerig

blij dat je nu zelf kan kiezen wat je wil, krijg je niet iets van een god die je niet eens wil

ik weet wel dat je kan kijken op bepaalde cites, ik vraag me alleen af hoe die nog voor het event begint al de samenstelling van beloningen weten
 

latdekat

Harpij
idd, een paar spelers vernielden gewoon volledige eilanden ze vielen gewoon eerst de bovenste aan en dan die rechts er van en zo verder in de wijzers van de klok, dan is het smerig

blij dat je nu zelf kan kiezen wat je wil, krijg je niet iets van een god die je niet eens wil

ik weet wel dat je kan kijken op bepaalde cites, ik vraag me alleen af hoe die nog voor het event begint al de samenstelling van beloningen weten

Bv. Via de Beta. Daar vallen dezelfde combinaties uit te proberen met dezelfde beloningen. En op voorhand. Dus is niet zo heel vreemd hoor.
 

DeletedUser24673

Gast
Als er geen vliegers zijn is het echt een slecht* event man
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24673

Gast
Wat denk je dat ik ben? :)

Maar geloof nooit dat inno geen vliegers in een event stopt, ze lopen veel geld mis zo ;)

En vorig jaar waren er wel vliegers als ik me niet vergis
 

latdekat

Harpij
Ja, vorig jaar was het ingrediënten mixen. Maar dat was nu niet meer origineel (vooral omdat het vorige event ook mixen was) dus hebben ze even hun creatiefste knobbel aan het werk gezet. Daar kwam dus dit geweldig origineel idee uit.

Ik denk dat ze niets vonden, dat iemand daarom zo kwaad was dat die een vaas heeft gebroken, en hop, nieuw ideetje. ^^
 

DeletedUser24673

Gast
We zullen zien, kan je de beloningen nog altijd zelf kiezen?

Zie inno gewoon geen vliegers in een event stoppen.
 

latdekat

Harpij
We zullen zien, kan je de beloningen nog altijd zelf kiezen?

Zie inno gewoon geen vliegers in een event stoppen.

Ik zeg je toch dat er op de Beta geen staan.

Beloningen worden zelf gekozen in de winkel, met glasscherven.

P.S.: Ik veronderstel dat je bedoelt 'Ik zie Inno gewoon niet geen vliegers in een event stoppen.' Want wat er nu staat, wil zeggen dat je ziet dat er geen vliegers inzitten.
 

DeletedUser24673

Gast
mooi hoor inno! top werk!

186b36b3b7ab216109c910e6eb516769.png
 

DeletedUser21690

Gast
Community goals, dat betekent dat we weer mogen knallen met dubbel dubbel GP (mits scherpje )
smiley_emoticons_hecheln.gif
 
Bovenaan