• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

PC delen

DeletedUser

Gast
Mijn echtgenote en ik spelen dit spel nu al een tijdje, op dezelfde verbinding, soms op gedeelde pc's.
Recentelijk had ik vernomen dat we dit moesten melden, wat ik ook gedaan heb.
Vandaag constateer ik dat ik haar geen OS kan bieden als ze problemen heeft, gewoon omdat we op één verbinding spelen.
Persoonlijk vindt ik dit heel jammer, en kan ik hier ook geen goede reden voor vinden waarom dit zo is.
Hopelijk kan dit in de toekomst wel...


Mvg,
Piron
 

DeletedUser4951

Gast
Waarschijnlijk is dit om te voorkomen dat je elkaar, gunsten, grondstoffen etc. stuur
 

DeletedUser

Gast
Mijn echtgenote en ik spelen dit spel nu al een tijdje, op dezelfde verbinding, soms op gedeelde pc's.
Recentelijk had ik vernomen dat we dit moesten melden, wat ik ook gedaan heb.
Vandaag constateer ik dat ik haar geen OS kan bieden als ze problemen heeft, gewoon omdat we op één verbinding spelen.
Persoonlijk vindt ik dit heel jammer, en kan ik hier ook geen goede reden voor vinden waarom dit zo is.
Hopelijk kan dit in de toekomst wel...


Mvg,
Piron

Omdat men anders 100 accounts aan zou kunnen maken (per persoon) om daarna via deze accounts één van de accounts van GS en troepen te voorzien waardoor deze speler een voorsprong heeft op de rest :)
Hopelijk heeft dit antwoord je geholpen.
 
Bovenaan