• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pedofielen en necrofielen en zoofielen.

DeletedUser

Gast
Las een tijdje geleden dat er een man was opgepakt omdat hij aan Necrofilie had gedaan. Kortom, seks hebben met lijken. Ik snap niet hoe dit ooit kon onstaan!:(

Homoseksualiteit is normaal maar dit niet.

Daarom wilde ik het hebben over Pedofielen (verkrachters van kinderen onder 12 jaar) necrofielen (al gezegd) en zoofielen (dierenverkrachters)
 

DeletedUser9842

Gast
AW: Pedofielen en necrofielen en zoofielen.

Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Ten eerste vind ik het ongelofelijk vreemd dat iemand zoiets zou willen, en dan ook nog doen. Maarja, er gebeuren wel meer vreemde dingen. Als zo iemand dat lekker vind dan mag hij dat in mijn ogen zelf weten, zolang de nabestaanden van het lijk het er maar mee eens zijn. Dat zal wel nauwelijks voorkomen, en daarvoor zou hij (/zij!?) de straf moeten krijgen.

Toch blijf ik het verschrikkelijk vinden dat iemand het verzint.

Pedo-en zoofilie vind ik nog erger, omdat je iemand een trauma bezorgt en het slachtoffer fysiek ongelofelijk pijn doet :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Pedofielen en necrofielen en zoofielen.

Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Ten eerste vind ik het ongelofelijk vreemd dat iemand zoiets zou willen, en dan ook nog doen. Maarja, er gebeuren wel meer vreemde dingen. Als zo iemand dat lekker vind dan mag hij dat in mijn ogen zelf weten, zolang de nabestaanden van het lijk het er maar mee eens zijn. Dat zal wel nauwelijks voorkomen, en daarvoor zou hij (/zij!?) de straf moeten krijgen.

Toch blijf ik het verschrikkelijk vinden dat iemand het verzint.

Pedo-en zoofilie vind ik nog erger, omdat je iemand een trauma bezorgt en het slachtoffer fysiek ongelofelijk pijn doet :(

Punt is dat zoofilie niet zoveel opvalt. Het dier kan tenslotte niet vertellen dat het verkracht is door een mens. Kinderen bij pedofilie kunnen het wel vertellen. (maar durevn het misschien niet) en bij necrofilie is het ook niet lastig erachter te komen want een opgegraven grafkist (of daarna weer dichtgegooit) valt ook op.
 
Bovenaan