• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Peter R. de Vries

DeletedUser

Gast
Hallo,

Het valt me op dat niemand het er over heeft hier. Ik heb het over de uitzending over Koos H. van Peter R. de Vries. Vinden jullie het stom dat Peter dit toch zomaar uitzend, terwijl het door de rechter verboden werd wegens de privacy van Koos H.?
Voor wie niet weet waar het over gaat:Telegraaf.nl
 

DeletedUser

Gast
Het is een misdadiger, die hebben mijns inziens geen recht op privacy meer.
 

DeletedUser3375

Gast
Zoals Leones zegt het is een misdadiger zulke personen moeten gewoon achter slot en grendel. nooit meer eruit laten komen geef dat volk direct 3x levenslang zoals ze in amerika doen. mensen moeten gewoon van andere personen afblijven als die dat niet willen en al helemaal van minderjarige mensen.
 

DeletedUser

Gast
Ben het er ook helemaal mee eens dat zulke mensen
geen privacy meer mogen hebben.
zulke mensen horen niet meer thuis in de maatschapij.
die kerel hoort niets meer van de buiten wereld tezien.
Als hij niet met zijn poten van minderjarige kan
af blijven verdient hij zeker geen privacy
het is juist Goed werk wat Peter R de vries
doet hij brengt dingen aan het daglicht.
 

DeletedUser

Gast
de mensen die veroordeeld zijn, hebben nog altijd bepaalde grondrechten, ik vind die kwal van een De Vries te ver gaan door een uitspraak van een onafhankelijke rechter naast zich neer te leggen en de rechtstaat zo belachelijk te maken met als enkel doel zijn eigen commerciele winst, want wat je ook van hem kunt zeggen, het mannetje is goed in het bespelen van het publiek maar let wel erop dat mijn banksaldo op loopt ;)
 

DeletedUser

Gast
in dat opzicht heb je ook wel gelijk
hij is idd wel goed in het bespelen van het publiek
en zijn bank saldo te vergroten
maar toch als nog heeft het werk wat hij doet wel zo zijn goede kanten
of niet dan?
 

DeletedUser

Gast
Ga nou niet over privacy beginnen, want iedereen heeft daar recht op. Eerlijk gezegd is Peter R. de Vries echt een gave man, maar dat gedoe over Koos moest hij idd niet uitzenden.
 

DeletedUser

Gast
het is een discutabel punt.

maar..

we weten nu dat een kinderverkrachter en een kindermoordenaar in behoorlijke luxe leeft, 25 M3 ruimte, flatscreen, dvd ( met de nodige films die je in de gevangenis niet eens mag zien!!!) spelcomputer, en hij mag begeleid ook nog naar buiten (in het verschiet).

als je zulke misdaden op je geweten hebt mag je hiervoor ook boeten, en kom nu niet mee dat zijn vrijheid beperkt is en dat dat al een flinke straf is, dat valt in dit geval reuze mee.

weg met die tv en dvd speler (inc die troep die hij ermee afspeelt), weg spelcomputer, en laat hem aub nooit meer de buitenkant van de gevangenis zien, ook niet met begeleiding...

het feit dat dit wereldkundig is gemaakt door zijn privacy te breken neem ik in dit geval op de koop toe ,er zou jurisprudentie moeten komen met welke gevallen je de privacy wel (beperkt) mag schenden en wanneer niet.
het regime binnen een gevangenis mag best strenger, vooral voor dit soort gevallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ga nou niet over privacy beginnen, want iedereen heeft daar recht op. Eerlijk gezegd is Peter R. de Vries echt een gave man, maar dat gedoe over Koos moest hij idd niet uitzenden.

Daar hebben we het nu over, dus daar beginnen we wel over.

de mensen die veroordeeld zijn, hebben nog altijd bepaalde grondrechten, ik vind die kwal van een De Vries te ver gaan door een uitspraak van een onafhankelijke rechter naast zich neer te leggen en de rechtstaat zo belachelijk te maken met als enkel doel zijn eigen commerciele winst, want wat je ook van hem kunt zeggen, het mannetje is goed in het bespelen van het publiek maar let wel erop dat mijn banksaldo op loopt ;)

Het is zijn werk.
 

DeletedUser

Gast
Zoals Leones zegt het is een misdadiger zulke personen moeten gewoon achter slot en grendel. nooit meer eruit laten komen geef dat volk direct 3x levenslang zoals ze in amerika doen. mensen moeten gewoon van andere personen afblijven als die dat niet willen en al helemaal van minderjarige mensen.

Die Koos zit al levenslang :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat hij dit gewoon moest uitzenden. Ook voor de nabestaanden van de 3 (en zelf wel 10) kinderen die vermoord zijn. Dat mensen gaan zeggen dat het goed is voor zijn bankrekening, moeten 'ns vaker het nieuws kijken. De rechter was eigenlijk ook voor om het uit te laten zenden. Dat kan je namelijk zien aan het feit dat sbs en endemol in totaal 30.000 euro moesten betalen. Nouja, dat is voor hen een schijntje. Er was 1miljoen euro geëist. Dat is natuurlijk weer wat anders he.

Goed gedaan Peter!:)
 

DeletedUser

Gast
Wat een walgelijke man, en ik kan er niet tegen dat mensen deze misdaad goed willen praten vanwege de nabestaanden. De rechter heeft noch uitdrukkelijk de mogelijkheid gegeven dat de Vries het kon vertonen, mits de man onherkenbaar was. Of hij mocht het na laten spelen door acteurs. Helaas denkt meneer de Vries dat dit de kijkcijfers niet ten gunste komt....
 
Bovenaan