• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Petitie geen moraal op Omikron!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2769

Gast
Zoals de meesten al wel gezien hebben zal er binnenkort weer een nieuwe wereld starten. De meeste instellingen zijn mooi... alleen weer moraal...! Instellingen lijken hierdoor wel heel veel op die van Mu!

Omikron:
Snelheid: 2 - Eenheden: 2 - Verovering - Nachtbonus: 23-07 - Alliantielimiet: 250 - Moraal

Mu
Snelheid: 2 - Eenheden: 2 - Verovering - Nachtbonus: 00-07 - Alliantielimiet: 100 - Moraal

Laat hier weten als je ook geen moraal wil!

Dit topic mag gesloten worden als het overbodig is
 

DeletedUser

Gast
AW: Petitie geen moraal op Omikron!

ach ik speel op Mu en heb niet heel veel last van die moraal, ik hou meer van uitdagingen en zoek dus sowieso altijd steden met moraal 100

maar ok ik wil hier ook starten dus voor de veranderingen geen moraal om omikron zou fijn zijn
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Petitie geen moraal op Omikron!

Wereld Ksi is al reeds zonder moraal, wij zullen toch een beetje aan de variantie moeten werken en natuurlijk ook aan een mooi en eerlijk aanbod voor alle spelers.

Misschien bevalt deze wereld niet bij sommige spelers, maar dan zal de volgende wereld weer wel bij jullie in de smaak vallen. Uiteindelijk proberen wij met iedereen rekening te houden, echter kan niet de wens van elke speler in 1 wereld gestopt worden.

Daarbij staan de instellingen vast en zal Omikron met de aangekondigde instellingen starten, dus helaas is hier geen petitie meer over mogelijk.

Slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan