• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

Gollum Returns

Manticore
7676a339f6.png
 

DeletedUser

Gast
HIER MAG EEN SLOTJE OP

mooi, door deze petitie gaat het niet door!
 

DeletedUser

Gast
komen we weer met petitie hahaha, doen we direct 1voor geen goud wereld?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser

Gast
HIER MAG EEN SLOTJE OP

mooi, door deze petitie gaat het niet door!

Zeer zeker niet, dit topic blijft gewoon nog even open. Nergens is hard beloofd dat de Warfare Packages niet komen, dus de petitie blijft gewoon open staan, voorlopig.

Lijst wordt bijgewerkt.

Voorlopig mag duidelijk zijn dat we een succes hebben behaald, ik wil jullie allemaal bedanken voor het tekenen tot nu toe en de vele aandacht ervoor. Mijn dank is groot, we hebben internationaal de aandacht getrokken met z'n allen (zelfs Jordan Coutout himself naar het Nederlandse forum getrokken), goed werk dus!
 

DeletedUser

Gast
Ik teken ook.
En zou ook leuker zijn om Xerxes weer in te voeren ipv de wereld wonderen.
Dit is een oorlog spel en geen gs inzamel spel
 

DeletedUser

Gast
1100b5aeff44f745fe3f6f1d11dd764e.png


Deze dus.

Maar nogmaals bedankt allen. Voorlopig toch een succes dit.

e10834891a560ba13437843013cdd43a.png


'we were only testing the technical aspect' is natuurlijk grote onzin. Hoewel feitelijk wellicht waar (daarom waren ze op de bèta), gaat hij volledig voorbij aan het feit dat dit ook implementatie op de echte servers ging betekenen. De ophef is / was volledig terecht.
 

DeletedUser25264

Gast
Ik ben ook tegen de "Warfarce Packages"! Dus ik teken ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gollum Returns

Manticore
komen we weer met petitie hahaha, doen we direct 1voor geen goud wereld?
smiley_emoticons_lol.gif

Lol, dan kunnen we overal wel een petitie voor starten, maar dan verliest dat ook weer zijn kracht. En zitten we nu echt op een goudloze wereld te wachten?

Ikzelf spendeer goud aan de bestuurders, simpelweg vanwege het feit dat ik het ideaal vind om bijvoorbeeld met 1 druk op de knop in mijn steden feesten aan te zetten. Of dat ik wat meer bouwopdrachten kan plaatsen in plaats van 2. Het zorgt ervoor dat je met minder tijd dus meer kan doen waardoor Grepo ook bespeelbaar blijft als je een groot account hebt.

Daarnaast is een koopman dan ook wel lekker, want je hoeft niet continu te farmen om je pakhuis elke dag vol te krijgen, en geloof me farmen met een groot account is een dagtaak, zelfs met de kapitein.

Al met al zorgen de 5 poppetjes wel voor dat grepolis minder werk kost, en dat is iets waar ik meer dan bereid ben om voor te betalen. Indien ik die optie`s niet tot mijn beschikking zou hebben denk ik niet dat ik de tijd/energie ervoor heb om een groot account te bouwen in 2 jaar tijd.

Echter denk ik dat ik geen goede consument voor Innogames ben. Ik koop weinig goud, en als ik het koop dan koop ik het liefste 1x per half jaar voor een groter bedrag wat. Voor innogames zou het lucratiever zijn als ik ipv eens in het half jaar 50 euro voor 15k koop dat ik elke maand 1500 koop, want dat levert ze uiteindelijk meer op. Dus dat ze hier iets mee willen doen door middel van kleine bonussen bij een aankoop van goud kan ik best begrijpen. En ik denk ook niet dat het verkeerd is als een bedrijf juist mensen wilt belonen voor een kleinere aankoop wat voor hun meer oplevert dan eenmalig 80 euro in het jaar. Maar ongebreideld alles te koop aanbieden is naar mijn mening wel een verkeerde route, en met deze petitie hebben we gelukkig laten zien dat er een grote groep mensen geen voorstander is om het spel op die manier te verpesten.
 
Bovenaan