• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser24611

Gast
Wat een verschrikkelijk idee, die pakketten ...

Heb met een verbaasde blik achter mijn scherm gezeten toen ik het hier op het AF zag verschijnen.
Wat een baggeridee.

Dagobert Duck valt in het niets bij de, door ons zo geliefde, ontwikkelaars

Natuurlijk VOOR deze petitie
 

DeletedUser24707

Gast
Ik ben ook voor, zet mij er ook maar bij.

Naxos is nu al een wereld waar je het enkel haalt met een hele dikke portefeuille. Heeft nog maar weinig met kunde te maken.

Mss wordt het tijd om eens een ander spel te zoeken
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser25161

Gast
mijn naam mag er ook bij

met het huidige systeem van goud kunnen ze goed genoeg verdienen
die instant buy gaat er over
 

DeletedUser23992

Gast
Zo wordt het natuurlijk een beetje onduidelijk hè, kan niet allebei toe gaan voegen ;d
'Ik ben voor' heb ik opgevat als 'voor de petitie', dit hou ik aan.

Anders even duidelijk vermelden waar je voor of tegen bent.
Dinnesdale is voor de petitie, hij heeft dit account gemaakt om te kunnen antwoorden. Zit bij mij in de alliantie.
 

DeletedUser20328

Gast
Erg verontrustend dit.. Zo kun je nooit meer normaal spelen, is al moeilijk zonder goud laat staan dat je dit al kan gaan kopen.. Dan is het denk ik snel gedaan met dit spel.. gezien je hier ook veel mensen hebt spelen van 12 t0 18 jaar.. waar moeten die dat geld vandaan halen enz.. Ook ik zelf zou hier dus nooit aan mee doen.. Ik snap best dat je moet geld maken om dit in de lucht te houden maar niet met zo iets.

Op deze manier kan de minder bedeelde enz niet eens meer leuk spelen.. Kun je beter weer gewoon een game gaan kopen enz...

Dus nogmaals helemaal eens met de stelling hierboven... Gepro
smiley_emoticons_irre.gif
als men dit doorzet.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben tegen het idee van Gollum. Sowieso ben ik best wel een hipster dus ik kan moeilijk mee met de stroom mensen gaan
 

DeletedUser

Gast
Zeker voor de petitie. Dit soort extra opties gaan het spel bederven voor veel spelers.
 
Bovenaan