• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser25184

Gast
dit zou het spel verneuken!
dat je geld wil verdienen das je goed recht...maar dit gaat tever...
 

DeletedUser1528

Gast
Volgens mij vergeten ze dat ze wel met een enorm aandeel minderjarige spelers te maken hebben.
Die jongens en meisjes hebben geen eigen inkomen , dus alles is afhankelijk van hun ouders.
Als die nee zeggen , dan kunnen zij hier niet aan meedoen.
Dit is vervalsing van het spel !!!

Waar geld mee gemoeid is , daar is de eerlijkheid het verste zoek !
 

DeletedUser693

Gast
Voor de petitie, had dit al aangegeven maar mis men naam nog op de lijst
 

DeletedUser24618

Gast
hele maal voor dit soort praktijken verpesten het hele spel
 

Gollum Returns

Manticore
Voor de petitie, had dit al aangegeven maar mis men naam nog op de lijst

Rutger is momenteel niet online om de begin post aan te passen en ik heb helaas geen rechten om het topic bij te werken. Maar komt goed, zodra rutger weer online is zal ie de lijst updaten.

Voor nu, zoals verwacht een hoge opkomst. Er zijn zelfs mensen die een account aanmaken nadat ze er ingame op gewezen zijn. Top!

Hoeveel succes zo`n actie heeft is natuurlijk altijd maar afwachten. En of het effect heeft? Geen idee.... Ik weet wel, als we niets doen dan veranderd er zeker niets.
 

DeletedUser7876

Gast
Totaal geen behoefte aan deze onzin.. elk strategisch spel wordt met deze instellingen verpest.. Dan is de enige strategie zo veel mogelijk kopen..
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Teken graag de petitie
 

DeletedUser

Gast
Ben hier zeer zeker tegen dit zou een schande zijn voor alle grepolis gebruikers zonder goud en het zou het spel kapot maken.
smiley_emoticons_dagegen2.gif
 
Bovenaan