• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Piraterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Ik zou graag willen zien dat je zelf de route kan uitstippelen als je een schip verzend.

En ik zou graag willen zien dat je je schepen de oceaan op kan sturen en dat ze dan alle schepen plunderen die ze tegen komen zo kan je sneller gevechtspunten of goederen krijgen en het maakt het een grotere uitdaging om aan te vallen of om te handelen.



Dus de veranderingen:

1. je kan je schepen op zee laten piratenrijen zo dat hij eenheden dood waardoor je gevechtspunten krijgt.
2. je kan je schepen op zee laten piratenrijen zo dat hij handelsschepen overvalt waardoor je grondstoffen buit maakt.




Ik hoop dat jullie dit ook zo'n goed idee vinden als ik.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik zou graag willen zien dat je zelf de route kan uitstippelen als je een schip verzend.

En ik zou graag willen zien dat je je schepen de oceaan op kan sturen en dat ze dan alle schepen plunderen die ze tegen komen zo kan je sneller gevechtspunten of goederen krijgen en het maakt het een grotere uitdaging om aan te vallen of om te handelen.



Dus de veranderingen:

1. je kan je schepen op zee laten piratenrijen zo dat hij eenheden dood waardoor je gevechtspunten krijgt.
2. je kan je schepen op zee laten piratenrijen zo dat hij handelsschepen overvalt waardoor je grondstoffen buit maakt.




Ik hoop dat jullie dit ook zo'n goed idee vinden als ik.

dit lijkt mij niet al te verstandig. het is een leuk idee, maar het brengt enorm veel verandering aan en kost heel veel tijd om te maken.
door deze verandering kunnen eenheden al snel gedood worden op zee, en zullen weinig schepen daadwerkelijk aankomen op bestemming.

ik ben tegen.
 

Araluen

Manticore
je zet dit wel een beetje in het verkeerde topic.

mensen moeten leren nadenken voordat ze iets doen. . .
 

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Ja nu ik ook dat dit het verkeerde topic is ik maak wel een nieuwe op de goede plaats.


En het hoeft ook niet een update voor het hele spel maar het kan ook 1 wereld zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan