• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Plannen

DeletedUser

Gast
Ik zie net dat je nu ook aanvallen kunt "plannen". Ik vind dit echt een vreselijk idee. Weer een bewijs van het feit dat als je geld hebt, je alles kan. Ik ben te jong om goud te kopen en doe het af en toe eens via die enquêtes maar daar ben je niet veel mee.
Ik vind het idee op zich eigenlijk niet kunnen. Zo kun je alles timen zonder dat je online hoef te zijn. Oftewel kan je je hele vs vloot op 1 moment laten aankomen of een hele actie plannen... Wat gaat dat geven.

Wat vinden jullie?
 

DeletedUser15574

Gast
het is gewoon hetzelfde als eerst
alleen is er nu een snelle link naar toe
dus eigenlijk is er niets veranderd
 

DeletedUser15574

Gast
wat is er dan veranderd zou jij denken
volgens mij is er niets veranderd
maar dat zou je eigenlijk aan iemand die de aanvalsplanner gebruikt moeten vragen
 

DeletedUser13380

Gast
ik gebruik em niet... Steek men geld niet in spellen, en enquetes duren te lang ;)
 

DeletedUser15574

Gast
ik gebruik hem ook niet
heb vroeger wat goud gebruikt en als er een nieuwe wereld komt ga ik daar weer actief met goud spelen
 

DeletedUser13380

Gast
Bij mij hetzelfde. Heb nu nog 100 goud. Vanaf dat wereld Chi aangekondigd word -> Enquêtes en voila :)

Die 100 goud is van inlogbonussen, voordeel als je op veel werelden speelt :)
 

DeletedUser15574

Gast
ik heb nog 437 goud over van toen ik 2 keer 5 euro hieraan had besteed en enquêtes
 

DeletedUser15574

Gast
uiteindelijk maar een paar keer echt goud gekregen en de meeste werden niet bijgeschreven op mijn account
 

DeletedUser13380

Gast
Iig, dat plannen, wijzigt dus niets aan het spel? Alleen weer een extra blikvanger voor mensen die geen goud gebruiken...
 

DeletedUser15574

Gast
misschien dat er een optie zou moeten zijn om die dingen weg te halen
 

DeletedUser

Gast
Zeker van? In mijn ogen lijkt het toch op iets anders. Iig ik hoop dat het niets veranderd :) Van mij mag het meteen verwijderd worden.
 

DeletedUser15574

Gast
gebruik je de aanvals planner of kapitein new rscadidi?
als je die gebruikt is het denk ik wel handig
 

DeletedUser

Gast
als je de aanvalsplanner gebruikt, geeft deze alleen aan wanneer de aanval verstuurd moet worden. dus je moet alsnog zelf op het knopje aanvallen drukken. je aanval wordt dus niet verstuurd als je niet online bent
 

DeletedUser

Gast
zolang er alleen een link naar toe is, is dit niet zo erg.
anders was het een te groot voordeel geweest voor goud gebruikers.

maar als je geen geld erin wilt steken kun je ook met enquetes doen, ze kunnen lang duren maar daar heb ik sinds ik gestopt ben op Phi (2 maanden) al 2185 goud mee verdiend ;)
 
Bovenaan