• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Plannen

DeletedUser16083

Gast
ja het is alleen een klik extra naar de planner toe, vanuit daar moet je alsnog je plan gaan maken en alles invullen.
planner is alleen een hulp middel om te weten hoelaat je de aanvallen moet wegsturen, meer doet het niet, omdat ik kapitein gebruik voor de boerendorpen heb ik die optie. Ik zou het niet alleen voor de planner nemen, kan het ook in excel plannen als het moet.
 

DeletedUser19654

Gast
doe ik altijd in excel mijn vader heeft me een beetje geleerd hoe het allemaal werkte en heb ik voor mezelf een heel handig planner gemaakt dat gebruik ik niet altijd maar is toch wel fijn

p.s. gebruik ik nu niet meer deed ik nadat mijn laptop is gecrashed had geen zin om alles opnieuw te gaan maken!
 

DeletedUser18771

Gast
Ik gebruik nooit goud, want ik heb het niet. Ik vind het onzin om geld uit te geven aan een spel, maar ik snap dat Grepolis ook moet leven van reclame en mensen de goud kopen.
 

DeletedUser

Gast
ik vind het echt zwak dat je bij een nieuwe wereld goud moet gebruiken om eerst te raken
 
Bovenaan