• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

plunderen van plaatsen

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

ja maar ik had die sumilator en daar stond dat ik er 9 of 8 ofzo overhied
 

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

Het kan ook zijn dat je troepen nog op de terugweg zijn en dat je ze daarom niet ziet ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

heej ja inderdaad ik heb ze weer terug !
wat heeftd het voor nud om booten te maken als je iemand wild veroveren op het zelfde eiland als jou ?
 

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

heej ja inderdaad ik heb ze weer terug !
wat heeftd het voor nud om booten te maken als je iemand wild veroveren op het zelfde eiland als jou ?

Zonder boten kan je kolonisatieschip niet varen en zonder kolonisatieschip kan je niet veroveren...
 

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

Is er ook ergens een overzicht, lijstje van je eigen boerendorpen?
 

DeletedUser

Gast
AW: plunderen van plaatsen

Op elk eiland is een + en - grondstoffen symbool wat aangeeft welke grondstof meer en welke grondstof minder geproduceerd wordt op dat eiland. Als je daarop klikt krijg je het eiland overzicht te zien. Rechts in dat overzicht staan alle boerendorpen van het eiland. Deze zijn gesorteerd op bezit. Dus de bovenste zijn allemaal van jou ( en aangegeven met een groene vlag ) en de daaronder staande zijn nog niet in jouw bezit ( en aangegeven met een rode vlag ).
 
Bovenaan