DeletedUser19642
Gast
Hier wat gezellig kletsen en mensen belachelijk maken 

GefeliciteerdHier gaan we weer ...
![]()
effen tussen in een print screen![]()
Mensen dneken vast die voetballerke die steld niets voor wat doet ie daar eigenlijk allemaal![]()
in ouroboros hebben ze nog nooit zo iets gezien![]()
dus ik vraaf me af of ooit hier wel iemand wordt aangevallen ?
lol sta nu al bijna top 25 deffensief en speel amper![]()
Gefeliciteerd
+1mensen denken daar heb je meneer weer die luidkeels roept dat hij poepgoed is en dat hij nog net niet over het water heen kan lopen
maar mensen weten daarnaast ook dat je niet terug deinst om een vuil spel te spelen en gebruik maakt van mollen en dubbel accounts
Respect krijg je niet zomaar met een paar puntjes, dat zul je moeten verdienen als waardige speler
(mag je leuke punten halen maar je blijft een droeftoeter)
Weet niet of het sarcasme was of niet, maar vind het op zich we een mooie prestatie.
maar helaas Heer blaasvoetbal , vermeld ook even dat je ondanks all steun van Ouro die blijkbaar heel veel van je kunnen leren als ze dit nog nooit hebben gezien!!Sarcasme wint het van het welgemeende
maar helaas Heer blaasvoetbal , vermeld ook even dat je ondanks all steun van Ouro die blijkbaar heel veel van je kunnen leren als ze dit nog nooit hebben gezien!!
Er toch weer 2 steden van je zijn overgenomen proficiat en ga zo door
@ meerdere...
Mollen heb ik niet op deze wereld meerdere die ik kende zijn gestopt hier of spelen niet meer onder de accounts die ze eerst hadden ...
Die zijn zo weer aangemaakt toch? Toch blijf je een droeftoeter in mijn ogen en alle uithaal om jezelf te bewijzen.... Sad!
Want het respect waar je naar zoekt, loopt alleen maar extra vertraging voor jezelf op
\niet vergeten dat ik hier alleen lig in dit gebied en dat jullie met zen 4 moeten zijn om ook een kolo te kunnnen leggen in men steden ...
verder ben ik nog lang niet weggewerkt in dat gebied dus de komende paar maanden veel succes ..
ow en jehebt er 2 maar ik heb er ook 2 niemand heeft het nog gemerkt das alles![]()
\
je denkt zeker dat je met spelers van je eigen soort te doen hebt?
die 2 stichtseltjes bedoel je , dat is het enige wat je kan , interneren , stichten en veel blaten
Kan iemand een taalcursus en een typcursus aanbieden? Ik snap geen ene moer van dit geraaskal....![]()