• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Premade voor epsilon

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6092

Gast
Hey iedereen,
ik ben een actieve en snel groeiende speler op grepolis.
In voorbereiding op de nieuwe wereld epsilon,
zoek ik mensen die zich willen aanmelden voor een premade voor epsilon.
Denk jij datje actief bent en zin hebt om tot de top te behoren.
Stuur me dan een mailtje.

(Voor de mensen die niet weten wat een premade is,
dit is een groep spelers die al zeker zijn dat ze samen in een alli gaan stappen zodat het allemaal vlugger en beter voor de punten gaat)
Ik hoop dat er mensen zijn geïntreseerd.



MVG
 

DeletedUser

Gast
AW: Premade voor epsilon

Hey iedereen,
ik ben een actieve en snel groeiende speler op grepolis.
In voorbereiding op de nieuwe wereld epsilon,
zoek ik mensen die zich willen aanmelden voor een premade voor epsilon.
Denk jij datje actief bent en zin hebt om tot de top te behoren.
Stuur me dan een mailtje.

(Voor de mensen die niet weten wat een premade is,
dit is een groep spelers die al zeker zijn dat ze samen in een alli gaan stappen zodat het allemaal vlugger en beter voor de punten gaat)
Ik hoop dat er mensen zijn geïntreseerd.



MVG

Momenteel is er nog geen aankondiging en geen signaal dat Epsilon op komst is. Hoewel ook Distractor & ik van plan zijn om voor Epsilon een Premade Alliantie te gaan creëren lijkt het me beter als er wordt gewacht op de aankondiging. Dit soort posts laat spelers enkel denken dat Epsilon op komst is, en zolang daarover niks in het aankondigingen forum staat is dat niet het geval.
 

DeletedUser

Gast
AW: Premade voor epsilon

En het hoort hier niet, vergeet dat niet. ;)
 

DeletedUser199

Gast
AW: Premade voor epsilon

Momenteel is er nog geen aankondiging en geen signaal dat Epsilon op komst is. Hoewel ook Distractor & ik van plan zijn om voor Epsilon een Premade Alliantie te gaan creëren lijkt het me beter als er wordt gewacht op de aankondiging. Dit soort posts laat spelers enkel denken dat Epsilon op komst is, en zolang daarover niks in het aankondigingen forum staat is dat niet het geval.

Concurrentie :O

Killer gast en ik ook ;)
 

DeletedUser6092

Gast
AW: Premade voor epsilon

Als er 2 groepen zijn voor een premade maar er zijn er te weinig kunnen ze misschien te samen gaan hé.
En sorry maar er is al veel gezegd dat epsilon komt.
 

DeletedUser199

Gast
AW: Premade voor epsilon

Dat is er nooit gezegd ;)
Alleen denkt iedereen die mijn handtekening leest dat hij komt ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Premade voor epsilon

Als er 2 groepen zijn voor een premade maar er zijn er te weinig kunnen ze misschien te samen gaan hé.
En sorry maar er is al veel gezegd dat epsilon komt.

Enige waar je op moet letten is of iemand van het team wereld Epsilon aankondigt, de spelertjes die hiermee bezig zijn moet je maar gewoon negeren. :p
Houd gewoon het aankondigingen forum in de gaten en als Epsilon wordt aangekondigd kun je dik en breed op zoek naar mensen voor jou premade alliantie! (Veel succes met het leiden daarvan alvast.)
 

DeletedUser

Gast
AW: Premade voor epsilon

Premade topics zijn niet toegestaan voordat de betreffende wereld (officieel) is aangekondigd. Na de aankondiging zal het wereld forum meteen geopend worden, waar zulke topics wel toegestaan zijn. Dan is er ook nog genoeg tijd om te overleggen, en anders kan het altijd nog via privéberichten.

Dit onderwerp gaat dan ook op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan