• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Premium

DeletedUser20232

Gast
Ik heb een klacht over Premium en wil hier meer uitleg over.
Ik zal meteen met de deur in huis vallen.
Waarom is het zo dat als je Premium met SMS wil kopen het in Nederland 3 euro kost om 275 goudmunten te krijgen, terwijl je in België 2 euro betaald voor 180 goudmunten?!
En voor 5 euro in Nederland krijg je 550 goudmunten en in België maar 500 munten??

Aan de hand van wat en hoe wordt dit berekend?

Ik wil hier graag meer info over waarom daar een verschil op zit en waarom dit niet gelijk is tussen verschillende landen?

Alvast bedankt
-SkyLine-
 

DeletedUser

Gast
vind ik ook niet echt eerlijk, maar volgens mij is dat om dezelfde reden waarom je meer betaalt als je naar buitenland sms't. voor zover ik weet is het in nederland te doen...
 

DeletedUser

Gast
ik bedoel de nederlandse versie, ik ben wikipedia niet maar de meeste mensen die werken voor de nederlandse versie van grepolis zijn nederlanders en geen belgen...
 

DeletedUser7554

Gast
Beste mods,

Is het niet meer mogelijk om goud te kopen via sms?

Zojuist heb ik moeten bellen en heb ik langer dan 5 minuten aan de lijn moeten blijven a 80 cent (ex mobiele telefoonkosten) per minuut.

Is dit de nieuwe manier van Innogames om meer geld te genereren?

Ik hoor graag van u,

MvG,

Karel Wakzalver
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een klacht over Premium en wil hier meer uitleg over.
Ik zal meteen met de deur in huis vallen.
Waarom is het zo dat als je Premium met SMS wil kopen het in Nederland 3 euro kost om 275 goudmunten te krijgen, terwijl je in België 2 euro betaald voor 180 goudmunten?!
En voor 5 euro in Nederland krijg je 550 goudmunten en in België maar 500 munten??

Aan de hand van wat en hoe wordt dit berekend?

Ik wil hier graag meer info over waarom daar een verschil op zit en waarom dit niet gelijk is tussen verschillende landen?

Alvast bedankt
-SkyLine-

Ik vind dit wel een terechte vraag. Belgen en nederlanders spelen hetzelfde spel onder dezelfde voorwaarden. Waarom de ene dan voor of nadelen geven tov de andere? Zet dan aub hetzelfde tarief voor beide landen he.
 

DeletedUser

Gast
ik bedoel de nederlandse versie, ik ben wikipedia niet maar de meeste mensen die werken voor de nederlandse versie van grepolis zijn nederlanders en geen belgen...

Dat is ook maar puur toeval en vaak genoeg anders geweest ;)

---------

Ik heb geen idee waar het verschil tussen Belgie en Nederland in zit. Aangezien het bedrag bij het kopen van goud door alle andere methodes wel gelijk is, denk ik dat het iets met telefoonkosten waar Innogames geen invloed op heeft te maken heeft. Voor alle verdere klachten omtrent het kopen van premium verwijs ik jullie graag door naar de support; ze kunnen jullie daar beter helpen.
 
Bovenaan