• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Profielplaatje Nodig

DeletedUser

Gast
1. De grootte:
ingame profielplaatje(max. 240 x 180)
forumplaatje(max. 120 x 120)

2. De speler die erop moet komen:
Voetballer0408 (Grepolis)

3. Blauw,paars,geel en groen mag

4. Soort style plaatje: vb: Anime / game / abstract
Iets wat status uitstraalt

5. Deadline: tot wanneer ik een mooie zie

7. Favoriet tot nu toe: geen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Iets wat status uitstraalt? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een soldaat/krijger ofzo?
 

DeletedUser

Gast
e08UncH.png

Zoiets? (Dit is maar een snelle tekening gemaakt met de muis, niet het definitieve, maar gewoon een tekening zodat het een beetje duidelijk wordt.)

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het ga uitwerken, aangezien ik het druk heb, ik heb deze tekening alleen gemaakt zodat andere designers/ tekenaars weten hoe de tekening er qua uitleg eruit moet zien ongeveer. (Als ik de beschrijving van deze topic goed had begrepen.)
 

DeletedUser

Gast
e08UncH.png

Zoiets? (Dit is maar een snelle tekening gemaakt met de muis, niet het definitieve, maar gewoon een tekening zodat het een beetje duidelijk wordt.)

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het ga uitwerken, aangezien ik het druk heb, ik heb deze tekening alleen gemaakt zodat andere designers/ tekenaars weten hoe de tekening er qua uitleg eruit moet zien ongeveer. (Als ik de beschrijving van deze topic goed had begrepen.)

waarom zou je iets uittekenen, designen doe je met de geest xD
Ik zie wat ik kan doen, maar het hangt af van de prijs..
 

DeletedUser

Gast
Oh, ben je er tevreden mee? Dit was niet echt mijn beste werk, had er ook niet zo lang aan gewerkt, maar als je het goed zo vind, dan is het goed! :D
 
Bovenaan