• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Punten afgelopen event aan GM

DeletedUser29161

Gast
Goeieavond, ik heb haast al mn verkregen punten gespaard, om op 't eind van het event alles in te zetten op extra inwoners.. helaas is het event afgelopen, en daarbij zijn ook de punten/rewards verloren gegaan..

Kan ik alsnog de verkregen punten omzetten in rewards?
 

DeletedUser29138

Gast
Normaal gezien zou de gevechtsmuntenwinkel nog steeds open moeten zijn (voor mij alleszins wel?).

Indien je toch problemen ondervindt kan je altijd een supportticket openen via de ingame supporttool.
smiley_emoticons_smilenew.gif


EDIT: Nu het na middernacht (26 op 27 februari) is, is de winkel gesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29124

Gast
Goedemiddag,

Ik had een vraag over de troffeeen.
Ik had deze bewust laten staan zodat ik ze aan het einde van het event zou kunnen innen.
Maar deze zijn dus verdwenen.
Deze kan ik zeker op geen mogelijkheid meer krijgen?

Groeten Ramon
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
de troffeeen had je gerust tijdens het event kunnen innen want die kwamen toch in de grotere inventaris terecht ook al had je nog plaats in je gewone inventaris ...
 
Ze pas willen innen na het event is puur je eigen domme fout, waarom niet direct? Ze komen niet eens in je normale inventaris, maar in die grotere, waar niks anders in gaat anyways...
 

DeletedUser29138

Gast
Goedemiddag,

Ik had een vraag over de troffeeen.
Ik had deze bewust laten staan zodat ik ze aan het einde van het event zou kunnen innen.
Maar deze zijn dus verdwenen.
Deze kan ik zeker op geen mogelijkheid meer krijgen?

Groeten Ramon

Dag Ramon,

Of de troffeeën nog terugkomen kunnen zijn wij niet van op de hoogte, helaas kan ik je hier dus niet bij helpen. Indien ze niet terugkomen vrees ik dat je ze inderdaad kwijt bent.
 

DeletedUser29138

Gast
Indien het gefixet zal zijn, dan is de winkel nog even open hoop ik? :)

Alvast bedankt!

Dat kan ik niet garanderen maar ik neem aan van wel aangezien ze de shop teruggebracht hadden zodat mensen hun gevechtsmunten nog konden spenderen.
 

DeletedUser29138

Gast
Zodra er meer informatie is laten wij dit zeker weten, het is voor ons ook even afwachten op dit moment...
 
Bovenaan