• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Quote na update (app)

latdekat

Harpij
Beste,

Na de laatste update (die ik trouwens zeer goed vind, daar niet van) vraag ik me af of je nog kan quoteren via de app. Er worden namelijk geen knoppen weergegeven. Ook verschijnen de quotes die via de browser zijn gemaakt niet goed. Die lijken dan namelijk op gewone tekst.

Dus wat is er met de quotes gedaan?
 

latdekat

Harpij
Trouwens zijn ook tabellen nu slecht weergegeven, het staat totaal niet meer onder elkaar in kolommen... Ook rapporten gemaakt met de Grepolis Converter Revolution Tools worden niet meer weergegeven.

Op het eerste zicht leek het een goede update, en sommige delen blijven nog steeds goed lijken, maar op het forum kan nog wel wat verbeterd worden.
 

latdekat

Harpij
Zou er iemand hierop willen reageren? Want dit is een slechte update! Forummoderatoren kunnen niet eens berichten verwijderen of aanpassen, die functies zijn allemaal weg. Graag een antwoord.

Oh ja, ik wil dit absoluut zo snel mogelijk terug zien!
 

DeletedUser7531

Gast
ik gebruik het forum bijna nooit, maar als dit zo is moet het wel veranderen
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Er wordt nog gewerkt aan de mogelijkheden van het alliantieforum - ook dit staat op de planning!
 

DeletedUser23442

Gast
Dat quote's het niet meer doen verandert hopelijk snel. Maar dat het forum op de app het opzich al een beetje doet is al een hele verbetering en hopelijk wordt dat snel nog beter.

Dat rapporten die met de tools gemaakt worden niet meer te zien zijn is niet het probleem van innogames.
Die voeren gewoon veranderingen door en als die tool functies in de wegzitten moeten de tools zich maar aanpassen.

(Hoewel dat probleem zich misschien automatisch oplost als quote's en dergelijke het weer doen. Want die rapporten zijn opgebouwd uit quote's en tabellen)
 

latdekat

Harpij
Er wordt nog gewerkt aan de mogelijkheden van het alliantieforum - ook dit staat op de planning!

Maar even een vraagje, was het echt nodig om eerst alles weg te halen? Want ik ben wel tevreden over het nieuwe alliantieforum, maar waarom moesten alle mogelijkheden verwijderd worden?

En Kroenuh, ik weet dat het jouw fout niet is, maar waarom was dit benodigd?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Het forum voorheen was totaal niet gebruiksvriendelijk en/of werkte de helft van de tijd niet bij verschillende spelers en apparaten. Ook op het gebied van onderhoud, veiligheid en serverlast bezorgde het vorige forum eerder problemen dan voordelen, daar moest hoe dan ook verandering in komen.

Zoals je kunt zien is het dan ook een drastische verandering geworden. Het forum sluit nu al veel beter aan op de rest van de app en mobiele apparaten, dus wat dat betreft al een grote win. Verdere verbeteringen worden in stapjes doorgevoerd.
 
Bovenaan