DeletedUser
Gast
Dit is een vraag die vooral is voorbestemd voor de belgen. Wat vinden jullie van het feit dat wij geen regering hebben. Ik vindt dat ze niet zo kinderachtig moeten doen!
Kinderachtig? Explain....Dit is een vraag die vooral is voorbestemd voor de belgen. Wat vinden jullie van het feit dat wij geen regering hebben. Ik vindt dat ze niet zo kinderachtig moeten doen!
Neen.Ik denk dat het Nederlandstalig België zich beter bij Nederland kan aansluiten.
Ik denk dat het Nederlandstalig België zich beter bij Nederland kan aansluiten.
Ik denk dat het Nederlandstalig België zich beter bij Nederland kan aansluiten.
Was dat tegen mij? lol.Dan volg jij het niet echt want de formateur kan geen goede coalitie zien te krijgen zover ik geinformeerd ben.
Dus dat wil zeggen dat er geen goede coalitie gevormd kan worden dus daarom zitten jullie zodner regeren
Debat en discussie is goed. Zo krijg je een evenwichtiger besluit en besluitvorming.Maar het groote probleem met onze Belgische politiek is dat men zich dooddebateerd en discusiëerd. Net als bij de snetaat in Rome vroeger. Wij hebben een kamer, senaat, parlement, ... En volgens mij wordt dat wat teveel.
Ik heb het gevoel dat daar eindelijk een beetje verandering in begint te komen. Maar dat kan aan mijn goedgelovigheid liggen.Het probleem is dat Bart de Wever niet aan hervorming wil denken!
Het probleem is dat Bart de Wever niet aan hervorming wil denken!
En nu scheiden van de walen zou niet slim zijn!
Vroeger leefden wij op de kap van de walen!
Als wij nu gaan splitsen dan is het een teken van oneerbaarheid en gaat Wallonië ons misschien wel aanvallen!