• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Registratie Alpha - Zeta

DeletedUser

Gast
Heb een vraagje:

Waarom kan men niet meer registreren op wereld Alpha tot Zeta? Een bug?
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ze stelden ons eerst gerust met het idee: oude werelden verdwijnen pas als ze onder de 1000 spelers bevatten.

Op deze manier zorgen ze ervoor dat die werelden leeglopen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ze stelden ons eerst gerust met het idee: oude werelden verdwijnen pas als ze onder de 1000 spelers bevatten.

Op deze manier zorgen ze ervoor dat die werelden leeglopen.:rolleyes:

er staat bij de uitkondigen, dat de werelden gesloten worden als de helden wereld opengaat. en dus alleen de spelers die daar verder willen het tegen elkaar moeten opnemen. dat is dus in het begin veel internen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

er staat bij de uitkondigen, dat de werelden gesloten worden als de helden wereld opengaat.
Kan je dat quoten of een linkje met beschrijving geven? Want ik meen vrij zeker te weten dat dit niet waar is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Kan je dat quoten of een linkje met beschrijving geven? Want ik meen vrij zeker te weten dat dit niet waar is.

Ik ook. Heb dit nergens gelezen. En al is het waar dan heeft men ons nog belogen want ik ben er vrij zeker van dat ze zeiden dat een wereld pas sluit als deze minder als 1000 spelers heeft.

Ik zou het bovendien leuk vinden als een mod hier iets meer over kon vertellen.

EDIT:

Othiana zei:
Wanneer eindigt een wereld?

De wereld zal niet eindigen nadat 4 wereldwonderen zijn voltooid door een alliantie, het zal doorgaan. Het volgende doel voor de leidende alliantie zal natuurlijk zijn om de controle te krijgen over alle 7 wereldwonderen. Wanneer, en als ze dit kunnen bereiken, zullen ze de meest prestigeuze award die beschikbaar is in het spel vrijspelen, “Heerser van XXX”. Deze zal zichtbaar zijn op het profiel van de speler.

De werelden zullen open blijven totdat de volgende heldenwereld is gelanceerd. Dan zullen de werelden worden beoordeeld op activiteit. Het is niet onze bedoeling om alle zuurverdiende steden en troepen die onze spelers hebben ontwikkeld af te nemen. Wanneer het aantal actieve gebruikers op een wereld afneemt tot onder het limiet van 1000, dan zal het eindspel voor de wereld worden ingeluid. De spelers hebben dan nog 4 weken een kans om hun laatste gevechten en oorlogen uit te vechten. De aftelprocedure zal in het spel worden weergegeven. Wanneer het eindigt zal ook de wereld eindigen en sluiten.

En toch zijn Alpha-Zeta al half gesloten?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Registratie Alpha - Zeta

Alle werelden waarin het tijdperk van de wereldwonderen aanbreekt, zal nieuwe registratie gesloten worden. Dit om de wereld voor te bereiden op de helden werelden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Alle werelden waarin het tijdperk van de wereldwonderen aanbreekt, zal nieuwe registratie gesloten worden. Dit om de wereld voor te bereiden op de helden werelden.

Othiana zei:
Wanneer eindigt een wereld?

De wereld zal niet eindigen nadat 4 wereldwonderen zijn voltooid door een alliantie, het zal doorgaan.

De werelden zullen open blijven totdat de volgende heldenwereld is gelanceerd. Dan zullen de werelden worden beoordeeld op activiteit. Het is niet onze bedoeling om alle zuurverdiende steden en troepen die onze spelers hebben ontwikkeld af te nemen. Wanneer het aantal actieve gebruikers op een wereld afneemt tot onder het limiet van 1000, dan zal het eindspel voor de wereld worden ingeluid.

Wat je zegt is wel in tegenstrijd met wat ons verteld is geweest.:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Lol de helden wereld is het eindspel?

Dat is me toch nogal flauw hoor, je steekt bloed zweet en tranen in je acc dat dan miss 1.5 mil is en het eindspel is dan gewoon een nieuwe wereld waar je weer van 0 begint, dat slaagt echt nergens op, over geld incassering gesproken...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Registratie Alpha - Zeta

Vergeet niet dat we nog steeds werken aan het heldenwerelden verhaal.. zo nemen we o.a. ook jullie mening mee over de (lage) toegangseisen, wat Innogames er uiteindelijk mee gaat doen is niet aan ons.

Ik vertel je nu enkel waar het op dit moment voor staat. Mag ik je vragen waar die info precies staat?

Lol de helden wereld is het eindspel?

Dat is me toch nogal flauw hoor, je steekt bloed zweet en tranen in je acc dat dan miss 1.5 mil is en het eindspel is dan gewoon een nieuwe wereld waar je weer van 0 begint, dat slaagt echt nergens op, over geld incassering gesproken...
Jij hebt het hele idee blijkbaar nog niet helemaal door.. gelieve ontopic te blijven!
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Vergeet niet dat we nog steeds werken aan het heldenwerelden verhaal.. zo nemen we o.a. ook jullie mening mee over de (lage) toegangseisen, wat Innogames er uiteindelijk mee gaat doen is niet aan ons.

Ik vertel je nu enkel waar het op dit moment voor staat. Mag ik je vragen waar die info precies staat?


Jij hebt het hele idee blijkbaar nog niet helemaal door.. gelieve ontopic te blijven!

Bedoel je dat van dat sluiten?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ja inderdaad. We werken momenteel hard aan alle informatie die wij (lees: het team) tot nu toe hebben op een lijn te krijgen en te publiceren. Begrijp a.u.b. dat het ook allemaal nieuw en 'uitvinden' voor ons is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ja inderdaad. We werken momenteel hard aan alle informatie die wij (lees: het team) tot nu toe hebben op een lijn te hebben en te publiceren. Begrijp a.u.b. dat het ook allemaal nieuw en 'uitvinden' voor ons is.

Hier staat het. Ik snap dat jullie hier niet aan kunnen doen aangezien jullie ook maar info krijgen van bovenaf maar je moet toegeven dat dit zachts uitgedrukt misleidend is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

De werelden zijn gesloten omdat het voor nieuwe spelers niet meer aan te raden is om daar te starten. Het heeft geen zin want tegen dat ze een mooi dorpje uitgebouwd hebben zal de wereld bijna op zijn einde lopen.

Het sluiten van de wereld is gewoon om te zorgen dat nieuwe spelers kunnen starten op een wereld die meer geschikt is.

Het is wel zo dat indien je volledig overgenomen bent, dat je terug de windroos krijgt, die speler kan dus wel herstarten. Enkel NIEUWE spelers worden niet meer toegelaten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

De werelden zijn gesloten omdat het voor nieuwe spelers niet meer aan te raden is om daar te starten. Het heeft geen zin want tegen dat ze een mooi dorpje uitgebouwd hebben zal de wereld bijna op zijn einde lopen.

Het sluiten van de wereld is gewoon om te zorgen dat nieuwe spelers kunnen starten op een wereld die meer geschikt is.

Het is wel zo dat indien je volledig overgenomen bent, dat je terug de windroos krijgt, die speler kan dus wel herstarten. Enkel NIEUWE spelers worden niet meer toegelaten.

En nu? De werelden laten uitsterven? Zodat ze volledig gesloten kunnen worden. En wat dan met de bijhorende heldenwereld?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Registratie Alpha - Zeta

En nu? De werelden laten uitsterven? Zodat ze volledig gesloten kunnen worden. En wat dan met de bijhorende heldenwereld?
Pas met minder dan 1.000 spelers komen de helden werelden en het eindspel echt kijken en tot hun recht. Vanaf dat moment spreek je over echte 'elite spelers'.

Het heeft dus inderdaad geen zin dat (nog steeds) nieuwe spelers blijven registreren op oude spelwerelden, want dan eindigt het dus nooit.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Nu heb ik toch een vraag: waarom moeten werelden worden gesloten? Beta als voorbeeld is nog geen 2 jaar bezig en heeft nog een grote actieve kern. Als we kijken naar tw, zie je dat wereld 2 (volgens mij 5 of 6 jaar bezig) nog maar 118 spelers heeft, waarvan ik gok ongeveer 40 actief, en die is ook nog altijd open....

Vind het een beetje cru om een wereld zo vroeg te sluiten. Kan dat spelersaantal niet veranderd worden? Denk dat je veel topspelers zo zal teleurstellen.
 
Bovenaan