• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Registratie Alpha - Zeta

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Pas met minder dan 1.000 spelers komen de helden werelden en het eindspel echt kijken en tot hun recht. Vanaf dat moment spreek je over echte 'elite spelers'.

Het heeft dus inderdaad geen zin dat (nog steeds) nieuwe spelers blijven registreren op oude spelwerelden, want dan eindigt het dus nooit.

En is er al een vast idee voor het eindspel of moet dat nog uitgewerkt worden?

PS: Het lijkt me beter dat van dat registreren aan te kondigen ofzo. Anders krijg je nog 10 van deze topics misschien.;)
 

DeletedUser4382

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

vroeg me dit al een tijdje af. dus men wil gewoon de strijd die gevoerd wordt langzaam de nek omdraaien. de werelden zijn nog vollop in leven. beta heeft nog vollop gevechten en een oorlog die nog lang niet klaar is. oude beta helden willen zelfs terugkomen. dit alles gaan jullie killen.

subtiele manier om die servers weer vrij te krijgen. wellicht is er een grote groep die gewoon niet naar de heldenwereld wil en zo wil blijven spelen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

vroeg me dit al een tijdje af. dus men wil gewoon de strijd die gevoerd wordt langzaam de nek omdraaien. de werelden zijn nog vollop in leven. beta heeft nog vollop gevechten en een oorlog die nog lang niet klaar is. oude beta helden willen zelfs terugkomen. dit alles gaan jullie killen.

subtiele manier om die servers weer vrij te krijgen. wellicht is er een grote groep die gewoon niet naar de heldenwereld wil en zo wil blijven spelen.

Onder andere ik zelf. Die heldenwereld wil ik wel eens uitproberen maar omer nu echt actief te spelen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

denk dat het niet lang zal duren eer beta eindigt:
de rang 1000 heeft 17,099 punten, kan me niet voorstellen dat die actief speelt...

ik geef het 2 - hooguit 3 maandjes, en beta zal eindigen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

ik vind het belachelijk dat ze nu al sluiten, de strijd om de ww's kan nog maanden duren??
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Dit trekt inderdaad helemaal op niets!
Niet dat ik daar nog wilde inloggen, maar zo is InnoGames zichzelf gewoon in de zeik aan het zetten; minder spelers = minder goud = minder gel voor IG.
 

DeletedUser4382

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

gewoon niet stoppen, zolang ze niet onder die magische grens komen, doen ze niks. accounts in leven houden, spelers die stoppen, accounts doorgeven.......
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ik snap jullie opmerkingen, echter zit er wel een maar achter.

Volgens de statistieken melden zich helemaal geen nieuwe spelers meer aan op de oude spelwerelden, en dat is niet gek aangezien ze geen schijn van kans meer maken tegen alle grote spelers. Om hen een eerlijke kans tot spelen te gunnen bestaan er nog altijd de nieuwe werelden. Zo werkt het altijd en dat is nooit anders geweest.

denk dat het niet lang zal duren eer beta eindigt:
de rang 1000 heeft 17,099 punten, kan me niet voorstellen dat die actief speelt...

ik geef het 2 - hooguit 3 maandjes, en beta zal eindigen.
Jullie hoeven nog niet bang te zijn dat bijvoorbeeld wereld beta op korte duur zal gaan afronden. Dat gaat allemaal nog een aantal maanden duren. Sowieso zit wereld beta nog op meer dan 2.500 spelers. Daarbij duurt een eindspel ook geen week hoor, dat duurt ook een heel tijdje. ;)

Meer over het eindspel volgt pas tegen de tijd dat het echt zover is.

ik vind het belachelijk dat ze nu al sluiten, de strijd om de ww's kan nog maanden duren??
De strijd om de ww's is op deze werelden dus al begonnen. En omdat allianties hebben moeten vechten om dit te bereiken is het niet meer dan eerlijk dat alleen zij die ook al die tijd actief meedraaiden op de wereld mogen meevechten aan de wereldwonderen.

PS: Het lijkt me beter dat van dat registreren aan te kondigen ofzo. Anders krijg je nog 10 van deze topics misschien.;)
Staat al maanden in dit topic. ;)

Wanneer eindigt een wereld?
...

De werelden zullen gesloten worden voor nieuwe registratie zodra het tijdperk van de wereldwonderen aangebroken is.
 

DeletedUser4382

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

nieuwe spelers hebben zeker een kans. ik speel net weer een maand op beta :) leef nog steeds :)

er komen idd geen nieuwe spelers bij, registratie is gesloten :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Het is jammer, maar ik begrijp het wel, zelf
Verlies ik ook langzaam het leuke van vroeger. Wie nu stopt stopt voor altijd op een wereld..

Ik zeg iedereen gewoon ff simpel: MAAK ER NOG EEN STRALENDE PERIODE VAN EN GA MET EEN GOED GEVOEL
DE HELDENWERELD IN!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Registratie Alpha - Zeta

Ik snap jullie opmerkingen, echter zit er wel een maar achter.

Volgens de statistieken melden zich helemaal geen nieuwe spelers meer aan op de oude spelwerelden, en dat is niet gek aangezien ze geen schijn van kans meer maken tegen alle grote spelers. Om hen een eerlijke kans tot spelen te gunnen bestaan er nog altijd de nieuwe werelden. Zo werkt het altijd en dat is nooit anders geweest.


Jullie hoeven nog niet bang te zijn dat bijvoorbeeld wereld beta op korte duur zal gaan afronden. Dat gaat allemaal nog een aantal maanden duren. Sowieso zit wereld beta nog op meer dan 2.500 spelers. Daarbij duurt een eindspel ook geen week hoor, dat duurt ook een heel tijdje. ;)

Meer over het eindspel volgt pas tegen de tijd dat het echt zover is.

Beta zit nog op meer dan 2500 spelers, ja. Maar hier zit ook een maar achter: dit is inclusief de spelers met 175 punten. Er stoppen er steeds meer, dus hoelang we dit nog vol gaan houden kun je je afvragen.

Daarom nu de volgende vragen van mijn kant:

Kunnen jullie een grafiek (dan wel informatie ) publiceren met de activiteit van beta (gedurende deze ongeveer 2 jaar), een grafiek met spelers aantallen, een grafiek van spelers die tenminste 1x in de 48 uur/24 uur online komen.

Dan kunnen we beter bepalen hoe het er voor ons nu voorstaat.

Daarnaast, ik ben helemaal niet van plan om op de heldenwereld te gaan spelen, en daar ben ik niet de enige in. Ik ga niet alles opgeven voor een paar nieuwe dorpjes. Als ik die wil, zou ik wel opnieuw starten in een wereld.
Nu beginnen we de na gevolgen van twee punt nul te zien. Erg jammer wat ik zie gebeuren. Ik kan helaas niet zeggen dat het nu beter is dan ongeveer twee jaar geleden.

Maar, ik snap ook best dat jullie hier voor het over grote deel niets aan kunnen doen, en ik snap ook dat het vaak niet leuk is om een community of delen daarvan tegen je te krijgen dan wel minder positief commentaar te krijgen, zoals vooral veel bij de twee punt nul update gebeurde.
Toch denk ik, mits op normale toon, dat het er bij hoort. Want, toen jullie (Administratoren en moderatoren)voor deze functies solliciteerden, hoop ik dat jullie wel beseften dan jullie toch echt de vertegenwoordiging van de Nederlandse Grepolis Community zijn tegenover Innogames.

Ik probeer geen "schuld" bij jullie te leggen, want jullie als Grepolis.nl Moderatoren zijn niet de hogere macht die de grotere beslissingen nemen.
Daarentegen zijn jullie er wel om de algemene meningen, van alle kanten, naar Innogames te brengen (en voor de algemene orde).

Het is belangrijk dat iedereen een mening heeft, en eigenlijk ieders mening ook aan Innogames wordt verteld. Ook al is het dan een beetje veralgemeniseerd omdat niet iedereen zijn mening hier toont en je niet van duidende mensen ieders mening naar Inno' kunt sturen.


Terug naar het algemene onderwerp:

Ik vind het zeer jammer dat de heldenwereld soms als vervangen van de oorspronkelijke wereld wordt gezien.
 
Bovenaan