• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #8 - Donny Again

  • Topicstarter DeletedUser10470
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
RvR rol?

Moon, wat hebben ze verkeerd gedaan volgens jou?
 

DeletedUser19654

Gast
Moon, maak je niet druk. Het is maar een spelletje. Dit hoort leuk te zijn en natuurlijk wil je winnen maar je moet ook tegen je verlies kunnen. Dit zeg ik niet omdat ik heb gewonnen maar omdat ik gewoon een beetje een goede sfeer wil houden op het forum.

Dit potje is gedaan en volgende keer beter. Punt
Vinnie alsjeblieft zeg niets als je geen besef hebt over wat er aan de hand is. Jij snapt het totaal niet en jij hebt ook totaal geen intenties om te snappen wat er is gebeurd. Als je wilt weten, misschien dat ik morgenavond op skype wel tijd heb om je uit te leggen hoe ik erover denk... maar voor nu, moet je misschien beter niets zeggen.
 

DeletedUser19654

Gast
Owke dus ik kan nu eigenlijk gewoon wvw potje nu verpesten zonder dat daar iemand moeilijk om gaat doen?

Precies zelfse wat hier gebeurd 2 man verpesten een potje kan ik er ook wel een aantal gaan verpesten en er nog lollig over doen dat jullie moeilijk liggen doen en het maar een spelletje is
 

DeletedUser10470

Gast
Owke dus ik kan nu eigenlijk gewoon wvw potje nu verpesten zonder dat daar iemand moeilijk om gaat doen?

Precies zelfse wat hier gebeurd 2 man verpesten een potje kan ik er ook wel een aantal gaan verpesten en er nog lollig over doen dat jullie moeilijk liggen doen en het maar een spelletje is

Zolang jij je aan de regels van de WvW houd, mag je van mijn part je best doen om het te verpesten, alleen niet huilen als er concequenties aanvast zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan