• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Roadmap 2016 - Q1

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat je geen resultaat ziet op gegeven feedback, betekent niet dat het niet op de juiste plek terecht is gekomen en/of besproken is. InnoGames polst dergelijke feedback bij verschillende taalversies en legt er ter validering verschillende gegevens naast. Vervolgens wordt er besproken of en wat er eventueel aangepast moet worden.
 

DeletedUser

Gast
ik heb dat gevoel helemaal niet dat we gehoord worden.

Ik krijg eerder het gevoel dat onze mening totaal niet over gebracht wordt naar inno
neem nu dat nieuwe boerendorpen systeem hier was de kritiek niet mals over, het enige antwoord van jullie zijde is we hebben het overgebracht we zullen heus niet de enige cm zijn die veel kritiek hierop heeft.

Hiermee suggereer je dat de mening waar Innogames om vraagt ook resulteert in een gewogen aandeel in de uiteindelijke besluitvorming.

Vergelijk jouw gevoel even met hetgeen in beschrijf over de reeds jarenlang lopende belofte om het eindspel aan te passen..

;)

Ik vertrouw er blind op dat Kroenuh zijn taak als community manager naar behoren uitvoert en dat hij onze ideeen / meningen / input op de zo best mogelijke manier overbrengt naar Innogames.

Dat dit in veel gevallen niet resulteert tot een gewenste koerswijziging etc heeft naar mijn gevoel niets te maken met het niet overbrengen door hem.
 

DeletedUser19428

Gast
Dat je geen resultaat ziet op gegeven feedback, betekent niet dat het niet op de juiste plek terecht is gekomen en/of besproken is. InnoGames polst dergelijke feedback bij verschillende taalversies en legt er ter validering verschillende gegevens naast. Vervolgens wordt er besproken of en wat er eventueel aangepast moet worden.

Dat dit dan ook laten zien Kroeunuh, door meer openheid van zaken te geven, zodat je de geloofwaardigheid terug krijgt van spelers, zoals ik
Je kan echt wel eens per maand iets plaatsen met de dingen die je hebt aangekaart met Hamburg en wat hun reactie hierop is

Ik denk dat je dan ook de spelers meer het gevoel gaat geven dat het samen van ons is

Ook kan je samen op gaan trekken met andere cm om tot een gezamenlijk standpunt te komen, dan sta je sowieso sterker in Hamburg en zal je stem eerder worden gehoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zodra wij zaken kunnen en mogen communiceren, zullen we dat zeker doen. Echter zijn ook wij verbonden aan enkele (communicatie)richtlijnen.

Voor grote zaken zoals de wereldwonderen is het al tijdje gebruikelijk om op te trekken met collega CM's om een sterk(er) standpunt voor elkaar te krijgen. Maak je daar maar geen zorgen over, ik ben niet van gisteren. ;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dank Kroenuh voor die antwoord, hier maak je mij blij mee.
Ik zou je graag nog veel blijer maken met zaken waar jullie (en ook ik) al een tijdje op zitten te wachten, maar dat wilt niet zeggen dat ik niet stop met proberen en mijn taken zo goed mogelijk uit te voeren. Stiekem willen we allemaal hetzelfde.

Neemt overigens niet weg dat de huidige andere plannen geen goede plannen zijn als je het mij vraagt. Wellicht zouden de prioriteiten anders moeten liggen, maar de plannen die er liggen zijn ook om Grepolis beter te maken.
 
Bovenaan