• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[RPG] Castaway

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14965

Gast
Beste allemaal,

Allereerst wil ik degene die zich hebben ingeschreven hartelijk bedanken voor hun tijd. Echter heb ik nadat ik commentaar heb gegeven, nauwelijks wat aanpassingen gezien en alles is hier al een dooie boel. Ik weet dat velen zijn afgehaakt om nog een RPG te proberen te spelen en dat er een aantal zijn die plannen hebben om op vakantie te gaan of al op vakantie zijn. Het maakt me allemaal niet veel uit. Maar waar me het om gaat is dat ik voor de voorbereidingen aardig wat tijd en moeite heb gestoken. Dit spel met deze kaart is maar één keer speelbaar en ik zou dit dus graag willen bewaren tot er meerdere enthousiaste, actieve spelers zijn.
Zoals het er nu uit ziet gaat het echt niet goed komen hiermee en als ik het spel zou starten, kan ik net zo goed de kaart en alles wat daarbij komt kijken gewoon weggooien. En dat wil ik niet.

Daarom zou ik het spel graag willen bewaren voor een volgende keer. Wanneer dat is, weet ik niet. Of dat moment er komt, hangt van jullie af. Maar ik kijk ernaar uit en ik hoop dat sommigen dat ook zullen doen. Nogmaals iedereen bedankt die wel enthousiast mee willen doen en ook excuses voor jullie. Maar het zijn er nu gewoon te weinig.
Ik zou willen vragen om je personage te kopiëren, naar een word-bestand o.i.d, zodat wanneer de inschrijvingen opnieuw beginnen, jij jouw inschrijving van deze keer nog houdbaar is.
Ik heb geen idee hoelang jullie hiervoor (inschrijvingen kopiëren) nodig hebben, maar van mij part kan dit topic daarna gesloten en weggegooid worden.
MVG,

Militem
 

DeletedUser14965

Gast
Ja maar als ik geen opmerkingen heb, kan ik niets aanpassen :O

Klopt. Ik zeg ook niet dat iedereen niet zijn best doet. Er zijn er zeker een paar die wel goed meededen, maar dat zijn er gewoon toch te weinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan