• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
SchatZoekers #10

Zo, na vele mislukte pogingen en omgevallen spellen. Na veel probeersels, zever en mislukkingen probeer ik het maar weer eens opnieuw. Ik heb hopelijk geleerd uit mijn fouten, heb zelfs berekingen gemaakt om het spel te balanceren en het grootste deel van het spel is al klaar. Bijna alle opdrachten, het skelet van het spel is klaar en moet enkel nog bijgeschaafd, nagerekend en gebalanceerd worden. Nu heb ik enkel nog jullie nodig. Ik hoop dat jullie mij evenmin teleur zullen stellen als ik jullie bij dit spel teleur zal stellen. Over elke opdracht is nagedacht, gebalanceerd en er zijn verschillende opdrachten geschrapt, omdat ik ze toch minder vond. Nu genoeg gezeverd en ga ik maar over naar het spel zelf. Voorzien van mooie opmaak enzo, maar eveneens van mooie inhoud!

Welkom bij Schatzoekers X

Het Spel: Schatzoekers

Dus, allereerst, waar draait Schatzoekers om? Schatzoekers is een spel dat door iedereen anders geïnterpreteerd wordt. Er zijn geen vaste lijnen of regels. Maar ik zal kort vertellen hoe ik schatzoekers zie en hoe jullie het dus ook zouden kunnen zijn. Verder zal ook rond deze structuur het spel zijn opgebouwd en dus vanuit dit oogpunt geschreven zijn. Schatzoekers draait erom om het beste uit iedereen boven te halen. Iedereen doet zijn uiterste best met al zijn kennen en kunnen om zo de anderen te overtroeven. De een zal zijn sterkte uit teamopdrachten halen en goed zijn in het samenwerken, de ander zal het beste met het forum onderweg kunnen, nog een ander zal het sluw en listig spelen en proberen zo zichzelf naar de overwinning te leiden en nog een ander zal gewoon slim zijn en op eigen houtje de anderen proberen te overtreffen. Iedereen zal zijn uiterste best doen om voor zover de opdracht het toelaat de beste score neer te zetten en zich naar de finale te knokken. Dus, iedere opdracht zal anders zijn, dat is toch de bedoeling. En iedereen doet het spel gewoon op zijn/haar manier.

Verder is een ander belangrijk aspect dat ik voor ogen zie samenwerking en bonden en pacten. Sommige opdrachten zullen jullie met een groepje moeten spelen, andere opdrachten zullen net weer individueel zijn. En bij elke opdracht zal het weer handig zijn je vrienden hier te hebben zetten, maar zal het des te harder steken mochten zij bepalen dat ze de muntjes belangrijker vinden. Verder zal je ook niet altijd met dezelfde personen kunnen samenwerken, dat zal ik wel zo organiseren. Dus ook sociaal zijn zal een belangrijk aspect zijn in deze schatzoekers. Hoe handig zijn vijanden en hoe nuttig zijn bondgenoten? Een belangrijke vraag doorheen dit spel.

Verder zal ik, aangezien het schatzoekers #10 is, het spelersaantal bij 10 houden. Ik ga niet meer spelers laten meedoen die dan later in de inactiviteit verzakken. 10 Spelers, de rest als vervanging. Wees niet betreurd, mensen zullen al vrij snel doodvallen aan inactiviteit. Zeker als er vervangers klaarstaan. Staan die niet klaar, dan weet ik wie er zal afvallen bij de eerstvolgende afvalopdracht. Zo simpel is het, als je mee wilt doen, gewoon inschrijven. Je komt wel aan de beurt, desnoods schuif ik met dingen. Ik wil namelijk dat iedereen die wilt meedoen een kans krijgt. Dus, als je zin hebt, gewoon inschrijven!

Verder zal deze schatzoekers vrij gestructureerd zijn. De opdrachten zullen per 3 komen. Ongeveer dan, er zijn ook onderliggende verdelingen, dat zeg ik niet. Maar over het algemeen zullen de opdrachten telkens per 3 komen. Deze 3 opdrachten zullen een verdienopdracht bevatten, een verliesopdracht en ten slotte ook nog een afvalopdracht. De volgorde waarin deze komt, is niet bekend en kan variëren. Ik moet denk ik niet uitleggen wat er in elke soort opdracht gebeurd? Verder kan het ook dat er tussendoor randopdrachten zullen georganiseerd worden, maar over het algemeen houdt ik deze volgorde aan.

Hoe staat het ervoor?: Schatzoekers

Opdrachten Ready to go: 6/24
Opdrachten volledig uitgewerkt: 11/24
Opdrachten concepten klaar: 20/24

Speeltijd ready: 30 dagen/ X dagen(Ik gok op 2 maandjes spelplezier)

Het Inschrijven: Schatzoekers

Dus, ik wil maar 10 spelers, verder ook maar 10 vervangers. Mochten alle plaatsen vol zijn, pech. Vergeet echter niet het topic in het oog te houden, als we door de vervangers heen zijn, kan het zijn dat jij toch nog mee kan spelen. Verder wil ik geen spelers die niet denken hier nog een maand ofzo te blijven. Ik gok de spelduur op 2 maanden, kan korter zijn, kan langer zijn. Hangt ook van jullie af. Je kan ook middenin vervangen worden. Maar eens vervangen, eindigt dit spel voor jou. Verder wil ik geen gezaag horen als ik spelers naar de vervanglijst stuur of andersom. Aangezien bij mij de actiefsten als eerste de kans krijgen mee te doen en actief te zijn. Inactieverds zullen helaas pindakaas op de vervangerslijst belanden. Maargoed, iedereen met motivatie mag dus op één van de lijsten.

Personen die niet met onderstaande lijst inschrijven, zullen nadien zien dat hun post verwijderd is. Deze personen moet je ook niet verder in jou lijst opnemen.

Spelers:​
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:​
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Gast
Spelers:

1. -Animal-
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser21204

Gast
Spelers:

1. -Animal-
2. Kyraco
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser10470

Gast
Spelers:

1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Gast
pelers:

1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4.than
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

Genius0615

Erinys
Spelers:

1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6.
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7.
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
yay knijntje leid m, meer kans dat t uiteindelijk wel eens wat word :X
 

DeletedUser

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8.
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9.
10.

Vervangers:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Gast
Je kunt ook de Schatzoekers van Batbeetje afmaken, Rabbid^^?

1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9. Genade
10.

Vervangers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser19654

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9. Genade
10. MoonMonkey ^^!

Vervangers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser13380

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9. Genade
10. MoonMonkey ^^!

Vervangers:
1. Sanoj
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Gewoon blijven inschrijven dus, er zal door mij nog wel wat geklooid worden met de spelerslijst en vervangerslijst.
Ga er echter niet zelf mee klooien.
 

DeletedUser

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9. Genade
10. MoonMonkey ^^!

Vervangers:
1. Sanoj
2. Bezem
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser20542

Gast
1. -Animal-
2. Kyraco
3. Donny
4. Than
5. Genie
6. marcoknight
7. Alice
8. mcg00
9. Genade
10. MoonMonkey ^^!

Vervangers:
1. Sanoj
2. Bezem
3. Ydeger
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Snik, vervanger.
Het is geen probleem dat ik er de eerste week van de vakantie niet ben?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spel zal ten vroegste vrijdag 11 april starten, dus wees niet ongerust. Tot dan kan het wel zijn dat er vooropdrachten worden gespeeld om uit te maken wie geen vervanger hoeft te zijn + de volgorde van de vervangers ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Wellicht kan je dan beter nog een lijstje maken voor de spelers die zelf vervanger willen zijn, en dus die vooropdrachten om te kijken of ze het niet hoeven te zijn enzo niet willen spelen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, de vooropdrachten zijn enkel voor de spelers die ze mee willen spelen? Ik ga daar niemand toe verplichten hoor Kyraco. Verder zal ik niemand verplichten bij de spelers te staan. Als ik ze daar plaats maar ze toch liever bij vervangers willen staan, laten ze dat dan gewoon weten ;)
 

DeletedUser

Gast
Onzin dat het van je tijdstip van inschrijven afhangt of je mag meedoen of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan