• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
1. RabbidRobin6 munten-
2. Fireas9 munten-
3. Alice9 munten-
4. Genius6 munten-
5. marcoknight6 munten-
6. Animal0 munten-
7. PartOfTheGame7 munten-
8. MoonMonkey6 munten-
9. DonFrank16 munten-
10. Genade24 munten-
11. Ydeger16 munten-
12. Gekko6 munten-
13. Kyraco12 munten-
14.owen6666 munten-

Nog niet posten!
!

Regels:
- Geen printscreens
- Geen kopietjes van mijn PM's
- Liegen, bedriegen, voor de rest mag alles
- Transacties in rood en vet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Opdracht 1: zwartepieten.

Elke speler krijgt 3 getallen toegestuurd (kaarten), of 2 getallen en een zwartepiet. Elke 'beurt' moet je een kaart, of zwartepiet, doorgeven aan de persoon onder je in de inschrijflijst. Als iedereen een kaart, of zwartepiet, heeft doorgegeven, is de beurt afgelopen en begint de volgende. Nr. laatst geeft door aan nr. eerst.

Doel: 3 dezelfde 'kaarten' verzamelen, dan ben je door naar de volgende opdracht. Degene die als laatst 3 dezelfde 'kaarten' heeft, valt af. Het spel is ook af, als iemand 3 zwartepieten heeft. Hij MOET dan iemand kiezen die afvalt.

Dit spel spelen we in 2 groepen, anders duurt het veel te lang. Groep 1 is nr. 1 t/m 7. Groep 2 is nr. 8 t/m 14.

7 geeft dus door aan 1, en 14 geeft door aan 8. In totaal zijn er dus 6 zwartepieten, 3 in elke groep. Mensen uit verschillende groepen kunnen natuurlijk niet aan elkaar doorgeven. ;)

Voor 1 munt kun je bij mij de kaarten van iemand anders opvragen. Voor 2 munten kun je te horen krijgen wie de zwartepieten in bezit hebben.

Wie 3 dezelfde kaarten heeft, krijgt 5 munten.

Posten mag, PM's worden rondgestuurd.

Overleggen mag natuurlijk ook he. ;)

Het doorgeven gebeurt in PM naar mij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Doel: 3 dezelfde 'kaarten' verzamelen, dan ben je door naar de volgende opdracht. Degene die als laatst 3 dezelfde 'kaarten' heeft, valt af. Het spel is ook af, als iemand 3 zwartepieten heeft. Hij MOET dan iemand kiezen die afvalt.
Zoals ik het begrijp, word je uit de lijst gehaald als je 3 dezelfde kaarten hebt en speelt de rest dan verder? Dus als iemand daarna de 3 Zwarte Pieten heeft, kan-ie jou niet meer laten afvallen als jij daarvoor al 3 dezelfde kaarten had gehad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als je 3 dezelfde kaarten hebt, ben je sowieso door ja.

Tenzij je natuurlijk tegen de regels hebt gehandeld he. :p
 

DeletedUser

Gast
Insturen voor volgende ronde kan nu. Volgende deadline is morgen 20:00.

Rabbid, Alice, Genade en Owen hebben verzaakt, nog een keer verzaken en jullie liggen eruit. De getallengenerator heeft voor jullie gekozen.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom heeft Marco maar 2 munten?

E: Dom, dom, dom...
 

DeletedUser21204

Gast
Hmm, waarom begonnen sommigen eigenlijk maar met 3 munten, en anderen met 6?
 

DeletedUser

Gast
Ja fijn dat je dat nu komt melden. Echt bedankt dat je het naar de pleuris helpt, wordt gewaardeerd. Je kan verdomme toch wel van tevoren bedenken of je er zin in hebt? En als je er geen zin in hebt, kom nou zeg. Dit duurt hoogstens een halve minuut per dag. Bij spellen van mij kom je er niet meer in, aangezien je toch niet van tevoren bedenkt of je het wil spelen.

Nouja, opdracht 1 is dus af, Moonmonkey valt af.
 

DeletedUser

Gast
En bedankt moon. Bats, miss kan je nog ff vragen in chat of er vervanger zal zijn, wil ik ook wel doen, anders is het best wel klote.
EN dan te bedenken dat ik volgens mij alleen maar komt door wvw.....
 

DeletedUser

Gast
Twijfel of ik nog wel door ga :/ als er nu al mensen uitschrijven... kom op? Hoe kan een spel dan ooit slagen?
 

DeletedUser

Gast
Twijfel of ik nog wel door ga :/ als er nu al mensen uitschrijven... kom op? Hoe kan een spel dan ooit slagen?
als jij je nu ook uitschrijft, jij dan zal het niet meer lukken, maar kom op waarom niet proberen?
 

DeletedUser

Gast
als jij je nu ook uitschrijft, jij dan zal het niet meer lukken, maar kom op waarom niet proberen?

Omdat ik niet van plan ben zo een spel te spelen... Kom op zeg, fcking uitschrijven door een ander spel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan