• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Schrikkelseconde

DeletedUser23628

Gast
Vannacht krijgen we er een seconde bij en ik vroeg me af of hier rekening mee gehouden word ivm anti-timing etc.
 

DeletedUser22830

Gast
misschien een beetje laat, maar dit kreeg ik als antwoord van de support:


Bedankt voor je supportaanvraag.
Het is vrij lastig om hier een vinger op te drukken en om de situatie te reproduceren, maar we doen ons best.

Met vriendelijke groet,

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
 

Armand0

Manticore
Naja kan me het antwoord ook wel voorstellen :)

De vraag is op zich leuk bedacht, maar echt relevant voor dit spel is die schrikkelseconde niet. Zeker omdat je toch al anti-timing van 10 sec hebt, en daarnaast was die schrikkelseconde ergens midden in de nacht(bonus).
 

DeletedUser22830

Gast
ik vond het antwoord ook niet echt duidelijk
misschien dat jullie er iets uit begrepen
 

DeletedUser

Gast
Nee, ik begrijp er ook niks van, maar dat komt misschien ook omdat het geen kwalitatief hoogstaand antwoord is. Zoals ik al eerder opmerkte, maar dat is blijkbaar verwijderd.
 
Bovenaan