• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slowchat (praattopic)

DeletedUser26313

Gast
ja
smiley_emoticons_irre4.gif

ik zou eigenlijk niet eens weten wat leuk is maarja
 

DeletedUser14238

Gast
Ligt het aan mij of is dit dood sinds ik hier laats ben geweest?
 

DeletedUser14238

Gast
Waar zijn al de spellentopics en dergelijke zelf, waar ik nooit op zat maar toch
 

DeletedUser14238

Gast
Lijken mij aantal verdwenen tenzij er al in jaren niet meer op gereageerd is en ze dus weggebonjourd zijn naar de laatste pagina's. Enigste wat ik zie is van die kutweerwolfspellen lel.

E: ik bedoel van die topics waar iedereen op elkaar bashte. Of toch kleuters mij probeerden te raken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
Lijken mij aantal verdwenen tenzij er al in jaren niet meer op gereageerd is en ze dus weggebonjourd zijn naar de laatste pagina's. Enigste wat ik zie is van die kutweerwolfspellen lel.

E: ik bedoel van die topics waar iedereen op elkaar bashte. Of toch kleuters mij probeerden te raken

Dat is niet meer toegestaan, dan krijg je een perma namelijk. Post voorzichtig.
 

DeletedUser14238

Gast
Dat is niet meer toegestaan, dan krijg je een perma namelijk. Post voorzichtig.

Oeh sinds wanneer is dit? September 2014 mocht het wel nog denk ik, ofja niet dat ze zo blij waren de mods maar echt veel er tegen doen deden ze niet.

Neuh, een perma zou hem niet misstaan den ik

Hmmm, van ooit nog in onze pre-made te gaan en blij te zijn naar hater nummero 2, gesjellug.
 
Bovenaan