• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slowchat (praattopic)

DeletedUser

Gast
[16:23:16] Don/Trivium.: Ben volgende week op vakantie, maar voor ****** ga ik wel ff op de PC

<3
 

DeletedUser16004

Gast
Mag ik jullie eraan herinneren dat de forumregels en eerst lezen richtlijnen van dit forumdeel ook voor nachtwaker gelden? In zekere zin spammen is ook hier niet toegestaan.

Dus een vrij inhoudsloze bijdrage zoals...
-
smiley_emoticons_torte.gif

- asdfsada
- .......
- etc.

...wordt ook hier als spam gezien en zal voor opgetreden worden.
Betekent dit nou dat we in dit topic geen gesprekken mogen voeren? Omdat dit alleen voor slowchat is?
 

DeletedUser

Gast
Als je chat, kun je ook in een bericht alleen een smiley plaatsen. Dus waarom niet als je slowchat?
 

DeletedUser3865

Gast
Als je chat, kun je ook in een bericht alleen een smiley plaatsen. Dus waarom niet als je slowchat?
Als je chat en je zet in een bericht alleen een smiley is dat meestal als toevoeging op de zin die je daarvoor hebt gezegd.
Of bijvoorbeeld als reactie op iets grappigs dan gebruik je bijvoorbeeld 'xD' neer ofzo, dat zou een beetje op het randje zitten.
 

DeletedUser16004

Gast
Een smiley is geen kort bericht!
Een smiley is gewoon spam, een kort bericht zijn dingen zoals: Goedemorgen, goedenavond, hoe gaat het, etc.
Zolang er maar bestaande woorden in zitten.

Ik vind hoe gaat het, eigenlijk gewoon een inhoudelijke post.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik heb net een coole definitie voor forumspam gevonden, en ik ben er heel trots op:

Forumspam: alle onzinnige inhoud die zo kort is dat het wordt getroffen door de 10-tekensregel of geen tekst bevat

Oke?
 

DeletedUser3865

Gast
Het was niet tegen jou hoor ydeger, het was tegen mitchjol, ik heb het ook maar even aangepast.
 

DeletedUser16004

Gast
Ik heb net een coole definitie voor forumspam gevonden, en ik ben er heel trots op:

Forumspam: alle onzinnige inhoud die zo kort is dat het wordt getroffen door de 10-tekensregel of geen tekst bevat

Oke?
Dus minder dan 10 tekens is spam, meer dan 10 tekens, maar nog steeds zonder inhoud is slowchat?
 

DeletedUser3865

Gast
Dus minder dan 10 tekens is spam, meer dan 10 tekens, maar nog steeds zonder inhoud is slowchat?
Denk zelf eens een keer na man!
Jij hebt toch ook hersenen? Of ben jij een of andere gemuteerde vorm van de mens die geen hersenen heeft?

Slowchat betekent dat je gewoon over koetjes en kalfjes praat ofzo, over alledaagse dingen, niet over Grepo dus, niet over ingame, maar gewoon een beetje gezellig van: Wat heb je vandaag gedaan, ga je op vakantie, heb je nog leuke films gezien, etc.
 

DeletedUser16004

Gast
Slowchat betekent dat je gewoon over koetjes en kalfjes praat ofzo, over alledaagse dingen, niet over Grepo dus, niet over ingame, maar gewoon een beetje gezellig van: Wat heb je vandaag gedaan, ga je op vakantie, heb je nog leuke films gezien, etc.

Nee dat zijn dingen die je juist in nachtwaker moet bespreken
 

DeletedUser3865

Gast
Nee dat zijn dingen die je juist in nachtwaker moet bespreken
Helemaal niet, bij nachtwaker bespreek je helemaal niks.
Daar houdt het al op bij: Block en goedemorgen ongeveer.
Of je bespreekt misschien wel wat, maar dan gewoon echt in 3 zinnetjes ofzo, niet uitgebreid. Hier kan je in principe gewoon een hele film doorspreken (ware het niet dat er dan spoilers komen, wat veel mensen niet leuk vinden).
 

DeletedUser

Gast
Helemaal niet, bij nachtwaker bespreek je helemaal niks.
Daar houdt het al op bij: Block en goedemorgen ongeveer.
Of je bespreekt misschien wel wat, maar dan gewoon echt in 3 zinnetjes ofzo, niet uitgebreid. Hier kan je in principe gewoon een hele film doorspreken (ware het niet dat er dan spoilers komen, wat veel mensen niet leuk vinden).

dit .
 
Bovenaan