• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Sluiting oude werelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
We weten nu dat de oude werelden gaan sluiten uiteindelijk als het aantal actieve spelers onder de 300 komt.

Je kan het leuk vinden of niet, de reden die Innogames geeft kan ik begrijpen.

Dus dit wordt geen discussie topic of werelden open moeten blijven of niet.

Nee, dit wordt een discussie topic voor wat jij nu leuk zou vinden als beloning dat je het tot het einde op een wereld hebt gespeeld.

Ik denk zelf aan een leuke award met wat extra`s. Wat en hoe. ja daarom open ik dit topic.
 

DeletedUser

Gast
Daar denk ik zelf ook aan. Als er genoeg leuke ideeën naar voren komen wil ik best een keer een idee naar voren brengen.

Wil nu gewoon lekker daarover kunnen discussiëren. Input van iedereen is welkom!
 

DeletedUser

Gast
Dat als ze op een andere wereld gaan spelen dan 1,5 keer de gemiddelde punten (van degene die online zijn) en uitgebouwde gebouwen hebben zodat ze niet achtergesteld worden en al hun goud dat ze in die wereld gestoken hebben terugkrijgen
 

DeletedUser

Gast
Dat als ze op een andere wereld gaan spelen dan 1,5 keer de gemiddelde punten (van degene die online zijn) en uitgebouwde gebouwen hebben zodat ze niet achtergesteld worden

Hoe bedoel je precies? Lijkt me vrij grote beloning. Maar misschien een jumpstart kunnen maken met een stadje van 1500 pnt tegen inlevering van de award ( eenmalig) is een idee.

en al hun goud dat ze in die wereld gestoken hebben terugkrijgen

Dit gaat nooit gebeuren, en dat weet iedereen ook wel. Daarom wil ik het daar ook niet meer over hebben. Serieuze ideeën zijn welkom.
 

DeletedUser

Gast
mij lijkt het wel zo fair dat de eerste 10 er goud voor terug krijgen ofzo, als prijs.

en natuurlijk ook een award, en overlevingsaward vind ik ook een goed idee.
 

DeletedUser

Gast
Hoe kun je dan ooit winnen als alliantie moet je dan 300 leden hebben :p
 

DeletedUser

Gast
mij lijkt het wel zo fair dat de eerste 10 er goud voor terug krijgen ofzo, als prijs.

en natuurlijk ook een award, en overlevingsaward vind ik ook een goed idee.

Ik denk dat ik van de week het idee van een award wel even wil uitwerken. Of hier nog een leuke bonus aanhangt wil ik even in het midden laten.

Hmmm, top 10 belonen met goud, net zoals destijds met de Xerxes actie. Niet verkeerd en toch een kleine beloning voor het spenderen van goud voor langere tijd.

Hoe kun je dan ooit winnen als alliantie moet je dan 300 leden hebben :p
Voeg je iets toe? Je bent als alliantie officieel winnaar van een wereld als je 4 WW`s hebt voltooid. Dus daar is je antwoord.

Dit geldt meer voor de individuele speler. Wat jij als leuke beloning vind als je 1 van de laatste 300 bent die op de wereld spelen als deze ten einde komt.
 

DeletedUser

Gast
zeer leuk idee, een vliegende start zou neit terecht zijn dat maakt ze al bijna overwinnaar van die wereld als alle 300 oude leden besluiten op de zelfde wereld te gaan spelen. dan heb je 300 steeds aan top en is een mooie plaats krijgen haast onmogelijk. dit zou dus alle behalve eerlijk zijn.

verder lijkt het me leuk om ze te benoemen in de hall of fame op het forum.
 

DeletedUser16383

Gast
Of als het minder dan 300 spelers zijn. Dat elke speler opnieuw begint in die wereld en dat er nieuwe spelers bij komen. Dan begint iedereen daar klein, en telt dat goud daar niet. Maar wel op de andere. Maar die award noemen we bijvoorbeeld: De Overleving award.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het erg lastig is om onder de 300 te komen.

Volgens mij valt dit wel mee. Epsilon had bij mijn weten vorige maand nog bijna 1800 spelers. Nu al minder dan 1700 spelers.

Wat zou betekenen dat er elke maand ongeveer 100 spelers verdwijnen. Zou dan nog een maandje of 12-13 duren voordat deze wereld dan bijna op zijn einde zou komen.

Hou ook rekening met het domino effect dat als er 1 belangrijk persoon ermee stopt dat er dan meerdere stoppen. En dit effect zal zeker versterken in de laatste maanden.

Hopelijk speel ik nog tegen die tijd op Epsi. Misschien wel leuk om een award te krijgen en in de hall of fame te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan