• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Snel groeien

DeletedUser

Gast
Als ik kijk naar pas gestarte werelden.
Dat spelers van af juli tot heden 40 steden hebben.
Wereld open op 1 augustus 15 steden hebben.

Hoe worden die spelers zo snel zo groot.

Een stad opbouwen tot men kolo en verovering heeft ontwikkeld duurt 14 dagen constant spelen.
Om de 5 minuten grond stoffen klikken en farmen.
Ik speel vele uren per dag en mij lukt het niet om zo snel te groeien.

Hoe doen deze spelers dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13500

Gast
Als ik kijk naar pas gestarte werelden.
Dat spelers van af juli tot heden 40 steden hebben.
Wereld open op 1 augustus 15 steden hebben.

Hoe worden die spelers zo snel zo groot.

Een stad opbouwen tot men kolo en verovering heeft ontwikkeld duurt 14 dagen constant spelen.
Om de 5 minuten grond stoffen klikken en farmen.
Ik speel vele uren per dag en mij lukt het niet om zo snel te groeien.

Hoe doen deze spelers dat.

Goud speelt een belangrijke rol + dat we op phi in het begin die olympische spelen van grepolis hadden en daar kon je met goud best snel groeien (5000 grondstoffen van elk).
En als je meteen voor je academie 30 gaat in al je steden kan je daar ook elke 12 uur olympische spelen in houden wat ook snel cp op levert buiten wat je nog aan gp binnen krijgt door aanvallen.
 

DeletedUser11295

Gast
Ervaring, goud en tijd dat zij de 3 belangrijkste dingen op volgorde vind ik ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik en anderen spelen met goud een speler heeft 100 euro aan goud er in gestopt.
Is nummer twee op een andere wereld heeft ruim over de 3 miljoen punten.
Deze speler begreep het ook niet.

Andere speler op die zelfde wereld ook over de drie miljoen.
Speelt ook met goud en zit vele uren achter grepolis en die begrijpt het ook niet.

Ik speel ook met goud.
Ik speel gemiddeld 10 uur per dag.
Heb ervaring.
Ik begrijp het ook niet.

6 weken tijd 16 steden dat is gemiddeld 2 a 3 steden poer week.

12 weken 40 steden. dat is gemiddelde 3 steden per week.

Dan tel ik hier nog niet eens de opbouw van je eerste stad mee.

minimaal 10 dagen.

Hoe kan dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik en anderen spelen met goud een speler heeft 100 euro aan goud er in gestopt.
Is nummer twee op een andere wereld heeft ruim over de 3 miljoen punten.
Deze speler begreep het ook niet.

Andere speler op die zelfde wereld ook over de drie miljoen.
Speelt ook met goud en zit vele uren achter grepolis en die begrijpt het ook niet.

Ik speel ook met goud.
Ik speel gemiddeld 10 uur per dag.
Heb ervaring.
Ik begrijp het ook niet.

6 weken tijd 16 steden dat is gemiddeld 2 a 3 steden poer week.

12 weken 40 steden. dat is gemiddelde 3 steden per week.

Dan tel ik hier nog niet eens de opbouw van je eerste stad mee.

minimaal 10 dagen.

Hoe kan dit.

Zeer simpel, in het zorgen dat je 5-6 boerendorpen hebt, tegelijkertijd up je jouw gs'en ook goed en halveer je elk gebouw tot ongeveer een half uurtje, boem klaar is kees ;) Van zodra je redelijk hoge gs'en hebt rush je gewoon naar academie 30 voor olympische spelen, zo doen jakkefox en havvla het ;)

Als je dan nog eens een theater maakt in early game in een 10-tal dorpen krijg je ook ineens weer een pak cp erbij ;) Time & money, daar draait het spel zowat om. Skills? Die heb je niet echt nodig, want er is toch een anti time regel dus wat ben je dan met je skills?
 

DeletedUser12867

Gast
Meerdere spelers op UP stoppen ermee al deze spelers kopen goud en verbruiken goud en zijn dus betalende klanten van innogames.

Deze betalende klanten krijgen geen waar voor hun geld!

Een aantal spelers speelt met cheats gratis goud gratis grondstoffen botjes die voor je farmen en bouwen etc.

Ook Ik denk dat ik stop wanneer mijn huidige goud op is, Innogames verliest betalende klanten en blijft zitten met 'spelers' die geen euro in het laatje brengen vanwege dat ze alles gratis krijgen door de cheats/botjes en hacks die zij gebruiken.

de afgelopen weken dat UP nu bestaat heeft het mij ongeveer 100 euro aan goud gekost helaas ook ik heb geen waar voor mijn geld gehad en ga dus bedanken voor deze vorm van oplichting.

Gr en succes verder.
 

DeletedUser

Gast
Meerdere spelers op UP stoppen ermee al deze spelers kopen goud en verbruiken goud en zijn dus betalende klanten van innogames.

Deze betalende klanten krijgen geen waar voor hun geld!

Een aantal spelers speelt met cheats gratis goud gratis grondstoffen botjes die voor je farmen en bouwen etc.

Ook Ik denk dat ik stop wanneer mijn huidige goud op is, Innogames verliest betalende klanten en blijft zitten met 'spelers' die geen euro in het laatje brengen vanwege dat ze alles gratis krijgen door de cheats/botjes en hacks die zij gebruiken.

de afgelopen weken dat UP nu bestaat heeft het mij ongeveer 100 euro aan goud gekost helaas ook ik heb geen waar voor mijn geld gehad en ga dus bedanken voor deze vorm van oplichting.

Gr en succes verder.

of jij kan niet omgaan met je goed of het op een goede manier kunnen gebruiken?
en de bots worden toch wel ontdekt door de game moderators, die spelen geen maand met een bot iig.

en wat je bedoeld met gratis goud 'cheats' is volgens mij gwn enquetes invullen voor goud ;)
 

DeletedUser

Gast
Zeer simpel, in het zorgen dat je 5-6 boerendorpen hebt, tegelijkertijd up je jouw gs'en ook goed en halveer je elk gebouw tot ongeveer een half uurtje, boem klaar is kees Van zodra je redelijk hoge gs'en hebt rush je gewoon naar academie 30 voor olympische spelen, zo doen jakkefox en havvla het

Als je dan nog eens een theater maakt in early game in een 10-tal dorpen krijg je ook ineens weer een pak cp erbij Time & money, daar draait het spel zowat om. Skills? Die heb je niet echt nodig, want er is toch een anti time regel dus wat ben je dan met je skills?

Een mooi verhaal.

ik heb mijn gebouwen zelfs verlaagd tot rond de 10 min.
heb 4 boerderijen. level 3.
Farm 3 keer per dag de steden op me eiland.
Ik kom steeds grondstoffen te kort.

Dan zullen ik en vele anderen het wel allemaal verkeerd doen.
Onze steden verkeerd opbouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Een mooi verhaal.

ik heb mijn gebouwen zelfs verlaagd tot rond de 10 min.
heb 4 boerderijen. level 3.
Farm 3 keer per dag de steden op me eiland.
Ik kom steeds grondstoffen te kort.

Dan zullen ik en vele anderen het wel allemaal verkeerd doen.
Onze steden verkeerd opbouwen.
4 is dan ook vrij weinig, je zult merken dat je met 5/6 veel meer GS krijgt.
3 keer per dag de steden farmen? Lieve schat, als ik farm, doe ik dat zo'n 20 keer per dag.

GS tekort heeft iedereen, maar doe het bovenstaande, en je zult merken dat het al beter gaat.

Niks corrupt, ik kan een mooie 1,5 week top-50 staan met slechts 100 goud...
 

DeletedUser

Gast
Als je dan nog eens een theater maakt in early game in een 10-tal dorpen krijg je ook ineens weer een pak cp erbij ;) Time & money, daar draait het spel zowat om. Skills? Die heb je niet echt nodig, want er is toch een anti time regel dus wat ben je dan met je skills?

Als je niet weet wat je met je tijd en goud moet doen dan schiet het ook niet op he ;)
 

DeletedUser12913

Gast
Meerdere spelers op UP stoppen ermee al deze spelers kopen goud en verbruiken goud en zijn dus betalende klanten van innogames.

Deze betalende klanten krijgen geen waar voor hun geld!

Een aantal spelers speelt met cheats gratis goud gratis grondstoffen botjes die voor je farmen en bouwen etc.

Ook Ik denk dat ik stop wanneer mijn huidige goud op is, Innogames verliest betalende klanten en blijft zitten met 'spelers' die geen euro in het laatje brengen vanwege dat ze alles gratis krijgen door de cheats/botjes en hacks die zij gebruiken.

de afgelopen weken dat UP nu bestaat heeft het mij ongeveer 100 euro aan goud gekost helaas ook ik heb geen waar voor mijn geld gehad en ga dus bedanken voor deze vorm van oplichting.

Gr en succes verder.

De spelers waar je op doelt (spelers die op een korte tijd een groot aantal steden vergaren) hebben geen scripts of cheats gebruikt. Wij checken dit heel regelmatig en grijpen wel degelijk in als we zien dat er iets niet in orde is.

Over de grondstoffen: Via de fenicische handelaar kan je voordelig grondstoffen handelen. Als je deze steeds opnieuw oproept voor 50 goud, kan je dus na een tijdje een groot aantal grondstoffen te pakken krijgen. De grondstoffen zijn niet afkomstig van een of ander script of hack.
 

DeletedUser

Gast
als je alles gelooft wat ze zeggen dan wel ja.
maar het valt niet op als spelers meteen een X aantal grondstoffen/eenheden uit het niets krijgen? dan grijpen de game mods wel in ;)

Het is niet voor het eerst dat er twijfel is over de integriteit van de leiding van Grepolis.
Het zal ook niet de laatste keer zijn. Dit is alleen voor de meeste mensen de druppel. Hoe je het ook wend of keert Support heeft altijd hun woordje klaar, maar kunnen dmv feiten (bewijzen) niet aan tonen dat iets wel of niet mogelijk is.
 

DeletedUser12493

Gast
Het is niet voor het eerst dat er twijfel is over de integriteit van de leiding van Grepolis.
Het zal ook niet de laatste keer zijn. Dit is alleen voor de meeste mensen de druppel. Hoe je het ook wend of keert Support heeft altijd hun woordje klaar, maar kunnen dmv feiten (bewijzen) niet aan tonen dat iets wel of niet mogelijk is.

Natuurlijk hebben we ons woordje klaar voor jullie, daarvoor zijn we de support hé :).

Wat jij denkt mag je interpreteren zoals je wil, mag je staan verkondigen zoals jij wil.. Maar ga niet op ons vitten met wat jij denkt te weten wat er gaande is op grepolis.
Zelf al slaag je erin een script te maken, vangen we je.

Je groeit dus enkel sneller door ervaring, goud + tijd ;).
 

DeletedUser12913

Gast
Het is niet voor het eerst dat er twijfel is over de integriteit van de leiding van Grepolis.
Het zal ook niet de laatste keer zijn. Dit is alleen voor de meeste mensen de druppel. Hoe je het ook wend of keert Support heeft altijd hun woordje klaar, maar kunnen dmv feiten (bewijzen) niet aan tonen dat iets wel of niet mogelijk is.

Wat bedoel je hier precies mee? Er is in dit geval geen sprake van cheats of scripts en het is perfect mogelijk om snel te groeien door middel van goud. Wie veel goud spendeert, zal logischerwijze sneller groeien. Ik snap dus niet waar je precies op doelt.
 

DeletedUser

Gast

Het is trouwens fake, op het scherm waar hij ingelogd is moet je op de clock letten er staat 31 dan doet hij iets voor zwaardjes etc en ineens is dat 37 minuten, op 6 minuten kan ik ook zoveel gs'en hebben, of gewoon een andere wereld openklikken aangezien het feit dat hij evengoed gewoon iets meer gs'en heeft op een andere wereld en dan gewoon dat openklikt ;)

en kijk naar de datum 2011.... grepolis in zijn babyjaartjes, stelt niet veel voor ;)
 

DeletedUser11295

Gast
Het is niet mogelijk grepolis met succes te hacken, doe je het dan merken de modjes het snel genoeg. Deze kunnen met een paar klikjes informatie ophalen en die snappen ook dat je niet in 1 sec opeens 5000GS rijker kunt zijn ;), ook valt er niets aan te snappen hoe snel je stijgt. Zoals ik al zei ervaring, tijd en goud zijn de belangrijkste ;)
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk hebben we ons woordje klaar voor jullie, daarvoor zijn we de support hé :).

Wat jij denkt mag je interpreteren zoals je wil, mag je staan verkondigen zoals jij wil.. Maar ga niet op ons vitten met wat jij denkt te weten wat er gaande is op grepolis.
Zelf al slaag je erin een script te maken, vangen we je.

Je groeit dus enkel sneller door ervaring, goud + tijd ;).

Ervaring zat, tijd niet aangezien ik moet WERKEN om GOUD te kunnen KOPEN.
Had ik geen werk kon ik geen GOUD kopen. Werk ik veel heb ik GEEN tijd..
Iemand die niet werkt, kan nooit zoveel GELD hebben om voor zichzelf te zorgen of GOUD te kopen.
Heeft TIJD zat om 24 uur per dag te farmen, feestjes te geven, steden uit te bouwen. Alleen het nadeel is: GEEN goud om de bouwwachtrij te versnellen... Mijn conclusie:

Het is ONMOGELIJK!
 

DeletedUser9104

Gast
Niets is onmogelijk. Als jij een baan hebt waarbij je van huis uit kunt werken. Kun je dat goud probleem makkelijk oplossen. Plus dat je tussen het farmen door ook tijd hebt om enquêtes in te vullen.
 
Bovenaan