• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Speedwereld

DeletedUser4951

Gast
waarom zijn er eigelijk geen speedwerelden op grepolis NL en wel op andere taalversies van grepolis
 

DeletedUser11295

Gast
Ik heb eventjes bij de engelse werelden gekeken maar wij hebben hier een speed4 wereld dat hebben ze in engeland nog niet eens dus ik snap het probleem niet echt ;)
 

DeletedUser

Gast
er komt een internationale speed50 wereld aan op de engelse server, en duurt een weekend!
 

DeletedUser4951

Gast
Op de duitse ook, en ook gewoon een NL server is ook wel handig voor sommige
 

DeletedUser11295

Gast
Ik realiseer me net wat, je krijgt 500GS per dorpje en het pakhuis level 2 is in minder dan 1 minuut klaar :s

Verovering onderzoek je in 3 uur :O
 

DeletedUser

Gast
snelheid 50 :O ik heb een keer met 12 gespeeld en dat ging al snel meer dan 5000gs per uur op de max
 

DeletedUser

Gast
Ik vind ook dat de Nederlandse server ondergeschikt is aan de anderstaligen.

Als het op een engelse server kan, moet het hier ook kunnen.

Probleem is, dat innogames niet (goed) luistert naar de wensen van zijn klanten (= ons). ;)
 

DeletedUser4951

Gast
Een event van een weekend bijvoorbeeld en de 1 dan krijgt bijvoorbeel 3000 goud rn 300 goud om te mogen spelen en de 1e 100 spelers mogen gratis :D
 

DeletedUser

Gast
De speedwerelden worden eerst getest op de grootste servers (Duitse, Engelse, Franse,....) en als er zoveel mogelijk bugs uit gefilterd zijn, zullen wij misschien ook een speedwereld krijgen. Je moet gewoon nog geduld hebben; wie wilt er nu een Nederlandstalige speedwereld met enorm veel bugs? :)
Als je écht wilt spelen kan je op de grotere servers starten op een speedwereld. ;)
 

DeletedUser4951

Gast
De speedwerelden worden eerst getest op de grootste servers (Duitse, Engelse, Franse,....) en als er zoveel mogelijk bugs uit gefilterd zijn, zullen wij misschien ook een speedwereld krijgen. Je moet gewoon nog geduld hebben; wie wilt er nu een Nederlandstalige speedwereld met enorm veel bugs? :)
Als je écht wilt spelen kan je op de grotere servers starten op een speedwereld. ;)
Volgens mij als een spel al 2 jaar bestaat dat er nog veel bugs inzitten
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij als een spel al 2 jaar bestaat dat er nog veel bugs inzitten

iK Denk dat niemand daar tegen kan zijn. de normale spelwerelden bevatten er al zoveel. Dus de voordelen wegen echt wel op tegen die paar bugs
Je moet eraan denken dat een hoge snelheid zoals 50 zwaarder is voor een server dan een gewone snelheid-2-wereld. Met bugs doelde ik niet direct op bugs zoals een foute lay-out of de bugs die je in gewone werelden tegenkomt, maar eerder op het crashen van de server door de hoge snelheid en de vele acties binnen een korte tijd. Willen jullie nu echt dat er bij ons zo'n speedwereld die meteen verschillende keren uitvalt of crasht? Dan mogen ze het van mijn part eerst testen op de grootste servers en zorgen dat het bijna-vlekkeloos verloopt voordat wij er eentje krijgen. Als je écht niet kan wachten, kan je op de Engelse server een speedronde spelen. ;)
 

DeletedUser4951

Gast
Je moet eraan denken dat een hoge snelheid zoals 50 zwaarder is voor een server dan een gewone snelheid-2-wereld. Met bugs doelde ik niet direct op bugs zoals een foute lay-out of de bugs die je in gewone werelden tegenkomt, maar eerder op het crashen van de server door de hoge snelheid en de vele acties binnen een korte tijd. Willen jullie nu echt dat er bij ons zo'n speedwereld die meteen verschillende keren uitvalt of crasht? Dan mogen ze het van mijn part eerst testen op de grootste servers en zorgen dat het bijna-vlekkeloos verloopt voordat wij er eentje krijgen. Als je écht niet kan wachten, kan je op de Engelse server een speedronde spelen. ;)
Maar ik neem aan dat de server van tw en gp hetzelfde zijn
 

DeletedUser4951

Gast
Tsss; GP en TW zijn niet hetzelfde; de servers kunnen wel ongeveer hetzelfde zijn, maar een speedwereld van GP is toch nog wat anders dan een TWspeedwereld. ;)

Das waar maar uiteindelijk is toch gwn instellingen instellen en dat is het dan:)
 
Bovenaan