• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Speeltopic] Ridders van Rome #19

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Day 4​

Aanvallen
Genade was té actief met aanvallen... De rest met verdedigen :)
Aanvallen & Verdedigingen
Genade's aanval mislukt.

De Graal
Genade veroverd de graal! Hij kan er alleen niks mee...

Items
ItemSpeler 1
Loper
Stuk land 1
Zak met Edelstenen 11: Crimson
Zak met Edelstenen 21: Crimson
Kist 15: Genade
Kist 25: Genade2: Leonidas
Sleutel 1
Sleutel 2
Zak met Edelstenen S
Kist S1: Genade
Sleutel S

Acties
2. Genade
- 31 punten: Aanvallen Crimson Chin
- 14 punten: Verdedigen
- 1 punt: Veroveren Heilige Graal
- 5 punten: Kist 1
- 5 punten: Kist 2
- 1 punt: Kist S
3. LeonidasFromSparta
- 6 Groepsdeff met Crimson
- 2 Kist 2
- 12 mezelf verdedigen
4. Crimson Chin
Ik zend 6 groepsdeff met Leo in, 1 punt per edelstenenzak en 12 deff voor mezelf

Deadline: 16-8 20:00

Items:
Openbaar
----- Zienersbeurt (oneven dagen)
----- Stuk land 1
----- Zak met edelstenen 1
----- Zak met edelstenen 2
----- Kist 1
----- Kist 2
----- Sleutel 1
----- Sleutel 2

Sleutel benodigd (Genade)
----- Zak met edelstenen S
----- Kist S
----- Sleutel S
 

DeletedUser10470

Gast
Winnaar​

De zakken met Edelstenen zijn geopend: Crimson Chin heeft gewonnen!

De rollen:
1. Rabbid Katholiek
2. Genade Kathaar
3. LeonidasFromSparta Katholiek
4. Crimson Chin Robijn-Diamant
5. Jaspenia Parel-Diamant
6. NoMercyNL Kathaar
7. Superbeniscool Tempelier
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht eerst echt dat Crimson nog een heleboel zakken moest kopen om al die edelstenen te verzamelen... Ik was van plan 1 ronde met hem te groepsdeffen maar nu wint hij al...
 

DeletedUser20418

Gast
Toch een leuk potje, waar ik zonder reden werd gestabbed op dag 1.

Wel gefeliciteerd Chrimson!
 

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd Crimson!

Op dag 2 wist ik alle rollen en zou ik samen met NoMercyNL, mijn mede-kathaar, de laatste katholiek, Leonidas, doden. Maar midden in ons overleg werd hij ineens inactief en ik moest daardoor noodgedwongen iets anders insturen. Anders had ik dag 2 gewonnen. :p

Op dag 3 overlegde ik samen met Leonidas om Jaspenia en Crimson Chin uit de weg te ruimen, maar blijkbaar is Leonidas niet echt goed van vertrouwen in mij. Als ik hem moet geloven had hij ingezonden om Crimson Chin uit de weg te ruimen, dit op mijn aanraden, maar was de deadline toen al verstreken. :p

Ik dacht eerst echt dat Crimson nog een heleboel zakken moest kopen om al die edelstenen te verzamelen... Ik was van plan 1 ronde met hem te groepsdeffen maar nu wint hij al...
Dude, ik weet dat je nieuw bent in het spel maar ik heb je toch continu verteld hoe gevaarlijk Crimson Chin was met alle zakken die hij al had? Ik had een Loper gekocht om te achterhalen hoe ver hij zat van de overwinning en zag dat hij best dichtbij was en wilde daarop met jou samenwerken om Jaspenia en Crimson Chin, beide heel dicht bij de overwinning, te verslaan. Maar je besloot me niet te vertrouwen. Goed, maar ga dan niet zeggen dat je niet wist hoe dicht Crimson Chin bij de overwinning zat.

Vandaag viel ik hem aan met 31 aanvalspunten zodat Crimson, als hij alleen deffte, nog steeds zou sterven. Maar hij had 36 deff omdat Leonidas met hem ging groepsdeffen...
 

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd Crimson!

Op dag 2 wist ik alle rollen en zou ik samen met NoMercyNL, mijn mede-kathaar, de laatste katholiek, Leonidas, doden. Maar midden in ons overleg werd hij ineens inactief en ik moest daardoor noodgedwongen iets anders insturen. Anders had ik dag 2 gewonnen. :p

Op dag 3 overlegde ik samen met Leonidas om Jaspenia en Crimson Chin uit de weg te ruimen, maar blijkbaar is Leonidas niet echt goed van vertrouwen in mij. Als ik hem moet geloven had hij ingezonden om Crimson Chin uit de weg te ruimen, dit op mijn aanraden, maar was de deadline toen al verstreken. :p

Dude, ik weet dat je nieuw bent in het spel maar ik heb je toch continu verteld hoe gevaarlijk Crimson Chin was met alle zakken die hij al had? Ik had een Loper gekocht om te achterhalen hoe ver hij zat van de overwinning en zag dat hij best dichtbij was en wilde daarop met jou samenwerken om Jaspenia en Crimson Chin, beide heel dicht bij de overwinning, te verslaan. Maar je besloot me niet te vertrouwen. Goed, maar ga dan niet zeggen dat je niet wist hoe dicht Crimson Chin bij de overwinning zat.

Vandaag viel ik hem aan met 31 aanvalspunten zodat Crimson, als hij alleen deffte, nog steeds zou sterven. Maar hij had 36 deff omdat Leonidas met hem ging groepsdeffen...
Ik heb mijn redenen om jou niet te vertrouwen, jij hebt ten eerste meer punten dan mij, dus je kan me makkelijk doden.
Ook stel je voor om met mij samen te werken en Crimson te verraden... Als je Crimson zo makkelijk verraad, waarom zou je mij dan niet zomaar verraden?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb mijn redenen om jou niet te vertrouwen, jij hebt ten eerste meer punten dan mij, dus je kan me makkelijk doden.
Pas nadat ik Jaspenia doodde, jij wilde niet meewerken met dat soort dingen.

Ook stel je voor om met mij samen te werken en Crimson te verraden... Als je Crimson zo makkelijk verraad, waarom zou je mij dan niet zomaar verraden?
Omdat Crimson makkelijk kon winnen en jij niet, dat had ik je al uitgelegd.
 

DeletedUser10470

Gast
Op dag 3 overlegde ik samen met Leonidas om Jaspenia en Crimson Chin uit de weg te ruimen, maar blijkbaar is Leonidas niet echt goed van vertrouwen in mij. Als ik hem moet geloven had hij ingezonden om Crimson Chin uit de weg te ruimen, dit op mijn aanraden, maar was de deadline toen al verstreken. :p

Inderdaad, ik kreeg nog een PM binnen na 8 uur. Die kan ik helaas niet accepteren als spelleider ^^
 

DeletedUser

Gast
Allereerst, bedankt voor de felicitaties :p

Genade, jij lag overduidelijk in poleposition. Ik heb gewonnen omdat ik de laatste ronde erg veel geluk had met mijn edelstenen. Zelf had ik hier niet op gerekend en dacht ik de volgende hoogstens pas te kunnen winnen. Verder heb je mij de vorige ronde gestabt en wisten Leo en ik ook al van het berenspel dat je hoe verder het spel vordert, hoe meer je mensen verraadt. Dan is het logisch dat de boemerang eens recht in je gezicht terugkomt.

Had Leo jou gevolgd, was hij zeker gestorven aangezien hij veel minder punten zou hebben dan jij en jij hem gewoon zou afmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Allereerst, bedankt voor de felicitaties :p
Graag gedaan jonge

Genade, jij lag overduidelijk in poleposition. Ik heb gewonnen omdat ik de laatste ronde erg veel geluk had met mijn edelstenen. Zelf had ik hier niet op gerekend en dacht ik de volgende hoogstens pas te kunnen winnen. Verder heb je mij de vorige ronde gestabt en wisten Leo en ik ook al van het berenspel dat je hoe verder het spel vordert, hoe meer je mensen verraadt. Dan is het logisch dat de boemerang eens recht in je gezicht terugkomt.
Want bij het berenspel was iedereen zo eerlijk. x)
Nah, volgens mij stab ik niet zo vaak.

In de woorden van Mayco (WAARSCHUWING: OPEN DE SPOILER NIET ALS JE NOG GEEN 18 BENT):

[17-08-15 15:47:09] Mayco: Ik weet nog
[17-08-15 15:47:13] Mayco: Dat jij me altijd neukte met RvR
[17-08-15 15:47:20] Mayco: De dag voordat ik jou wou neuken
[17-08-15 15:47:20] Martijn Bouman: Daar hou ik van.
[17-08-15 15:47:26] Mayco: Dan dacht ik
[17-08-15 15:47:32] Mayco: Okee morgen backstab ik die Martijn
[17-08-15 15:47:40] Mayco: Bdmts Genade is me voor

Had Leo jou gevolgd, was hij zeker gestorven aangezien hij veel minder punten zou hebben dan jij en jij hem gewoon zou afmaken.
Op dag 3 nog niet. Als hij me toen meteen was gevolgd en had voorgesteld om Jaspenia en jou samen in een groepsaanval te doden, was het een eerlijke eindstrijd tussen ons twee geworden.
Op dag 4 was hij inderdaad redelijk kansloos, maar dat betekent niet dat hij dan maar met jou moest samenwerken zodat jij kon winnen. Als ik hem was geweest, had ik wanhopig op kisten geboden in de hoop een penning te verkrijgen, van wiens bestaan hij dankzij mij op de hoogte was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan