• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

speler is geschorst

DeletedUser

Gast
als ik een bepaalde stad probeer aan te vallen verschijnt het bericht: speler is geschorst, kan niet ondersteunen of aangevallen worden.Ditzelfde bericht verschijnt ook als er een spion naar toe wordt gestuurd.
Betekend dit dat hij in vakantie-mode zit of wat? Kan ik in mijn planning er rekening mee houden dat binnen een paar dagen alles weer normaal is?
 

DeletedUser

Gast
AW: speler is geschorst

als ik een bepaalde stad probeer aan te vallen verschijnt het bericht: speler is geschorst, kan niet ondersteunen of aangevallen worden.Ditzelfde bericht verschijnt ook als er een spion naar toe wordt gestuurd.
Betekend dit dat hij in vakantie-mode zit of wat? Kan ik in mijn planning er rekening mee houden dat binnen een paar dagen alles weer normaal is?

D.w.z. dat deze speler de regels heeft gebroken en geband is ;)
Hij kan dus niet spelen.
 

DeletedUser

Gast
AW: speler is geschorst

als ik een bepaalde stad probeer aan te vallen verschijnt het bericht: speler is geschorst, kan niet ondersteunen of aangevallen worden.Ditzelfde bericht verschijnt ook als er een spion naar toe wordt gestuurd.
Betekend dit dat hij in vakantie-mode zit of wat? Kan ik in mijn planning er rekening mee houden dat binnen een paar dagen alles weer normaal is?

zoals stef al aangaf, hij/zij heeft de regels overtreden en is dus gebant, hij/zij kan dan niet spelen.
hoelang de ban duurt hangt af van wat hij/zij gedaan heeft, dat zul je dus gewoon moeten afwachten.
 

DeletedUser

Gast
AW: speler is geschorst

maar waarom kan je hem dan niet aanvallen???:confused:
 

DeletedUser9038

Gast
AW: speler is geschorst

En daar komt bij de diegene die geschorst heeft het recht heeft zelf om uitleg te vragen en indien noodzakelijk zijn weerwoord op de schorsing kan geven. Als blijkt dat het toch om een fout/misverstand ging zou het lullig zijn als ie z'n stad leeg terug krijgt.
 

rbm007

Hopliet
AW: speler is geschorst

Het ligt er ook aan waarvoor de speler is geband. Bij sommige bans kan je wel (gewoon) aanvallen.
 
Bovenaan