• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.101

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.101


Beste spelers,

Spelversie 2.101 zal op dinsdag 1 december 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:

Omschrijving

Met deze spelversie mogen we jullie eindelijk laten kennismaken met de veelgevraagde nachtweergave! Natuurlijk hebben we ook weer een aantal problemen opgelost.

Verbeteringen

  • Zodra de nachtbonus ingaat, zal Grepolis in nachtweergave weergeven worden.
    Baseer hier echter niet blindelings de activering van de nachtbonus op, omdat weergavecomponenten nog wel eens kunnen afwijken van achterliggende spelsystemen.
  • De dagelijkse login bonus stand zal niet langer gereset worden wanneer je in de eerste (afwachtende) 48 uur van je vakantiemodus zit.
  • Beschrijving van de Beschermvrouwe spreuk aangepast ter verduidelijking.

Bugfixes

  • De aanwijzer bleef hangen wanneer je over een gebouw ging in plaats van dat het meeging;
  • Zoeken in het 'alliantie oceaan' tabblad zorgde ervoor dat het scherm terugsprong naar het 'alliantie' tabblad;
  • Probleem met actualiteit van knoppen in de Agora opgelost;
  • Beloningen van de mystieke bokaal hielden geen rekening met de huidige spelperiode;
  • Knop voor het handelen met boerendorpen werd niet gedeactiveerd wanneer stemming onder de 80% zat;
  • Handelsverhouding werd niet correct bijgewerkt na nieuwe acties in de marktplaats;
  • De bestuurdersafbeelding in de bouwwachtrij linkte niet naar de juiste plek.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
EIN-DE-LIJK die nachtweergave!
 

Mohamed14

Boogschutter
wat is precies die nachtweergave? het is toch niet dat je stadsweergave donker wordt want dat is echt zwaar storend....
 

Lemmod

Hopliet
Titel: Spelupdate 2.101
Eerste regel: Spelversie 2.100 zal op dinsdag 1 december 2015 geïnstalleerd worden.

Een klein schoonheidsfoutje waardoor ik even verder ging zoeken naar de juiste update in het aankondigingentopic ondanks dat ik die dus al voor me had :)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
wat is precies die nachtweergave? het is toch niet dat je stadsweergave donker wordt want dat is echt zwaar storend....
Dat is inderdaad de nachtbonus, ja. Maar het ziet er best goed uit hoor en de noodzakelijke dingen zijn goed zichtbaar en/of verlicht. Er is in ieder geval grootschalig naar gevraagd. ^^

Titel: Spelupdate 2.101
Eerste regel: Spelversie 2.100 zal op dinsdag 1 december 2015 geïnstalleerd worden.

Een klein schoonheidsfoutje waardoor ik even verder ging zoeken naar de juiste update in het aankondigingentopic ondanks dat ik die dus al voor me had :)
Oeps, my bad. Ik heb het aangepast. Bedankt voor je melding!
 

DeletedUser23442

Gast
Beloningen van de mystieke bokaal hielden geen rekening met de huidige spelperiode;

Houdt dit in dat de beloningen wat grootschaliger worden, dus geen 8 boogjes in een wereld van meer dan een jaar oud?
En hoe groot worden ze dan wel? Vergelijkbaar met beloningen van eilandopdrachten, of meer zoals bij events?
 

DeletedUser23442

Gast
Houdt dit in dat de beloningen wat grootschaliger worden, dus geen 8 boogjes in een wereld van meer dan een jaar oud?
En hoe groot worden ze dan wel? Vergelijkbaar met beloningen van eilandopdrachten, of meer zoals bij events?

Modjes? Kroenuh? Iemand?
 

DeletedUser18985

Gast
Foutje, zie volgende topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan