• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.138

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.138


Beste spelers,

Op dinsdag 16 mei 2017 zullen we spelversie 2.138 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

Deze update omvat voornamelijk technische verbeteringen.

Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen

  • Het beveloverzicht is technisch geoptimaliseerd zodat het beter werkt bij een groot aantal steden.
Opgeloste problemen

  • Je kon geen berichten verplaatsen naar een map vanaf pagina 2.
  • Er ging 1 grondstof verloren omwille van foutieve afronding wanneer je een volle grot aanviel.
  • Soms was na 10 minuten de terugtrek knop nog steeds aanwezig in het beveloverzicht.
  • Spelers die via Facebook geregistreerd zijn krijgen niet langer de opdracht om hun e-mailadres te valideren.
gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Niet zo interessant dit keer.
 

Lemmod

Hopliet
Onder het mom van we doen voortaan iedere week een update dus zetten we maar niks meer op de frontpage neer??
De update van 9 mei is niet vermeldt en die van vandaag ook niet
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Alleen de grotere, 2 wekelijkse updates worden op het forum aangekondigd met changelog erbij...

Maar soms zijn er ook kleinere (noodzakelijke) updates tussendoor, zoals hotfixes, die dan niet allemaal apart vermeld worden hier
 

DeletedUser22798

Gast
Zijn de eiland opdrachten ook weer verbeterd? Ik kreeg zojuist de keuze voor een verbeterde aanvals bonus van 20% te gaan die 1 dag duurt
 

DeletedUser17789

Gast
volgens de Devblog kun je ook def en att krijgen van 20%
vooral de def is over the top

het is nu al moeilijk om een WW te veroveren
je hebt maar 1 20% def voor de hele dag nodig en je kan niet 20% att op alle aanvallen zetten

dit is eerder gedaan en terug gedraaid naar max 10% voor aanval en max 5% voor def In Update 2.41
 

DeletedUser28080

Gast
Ja hansie dan moet je met mij naar belegering gaan, heb je er weinig last van

Waar ik nu pissig over ben is dat iemand wederom, net als die update met die marktplaats (dat deze niet meer reset wanneer je gs aanbied en van stad wissel) met zn poten ergens aan gezeten heeft waar die niet aan had moeten komen. Als je nu een aanval/os stuur moet je eerst 2 of 3 keer met je muis eroverheen gaan voor je eindelijk de tijd te zien krijg. Timen is lekker weer verneukt dus.

Weet dat dit het feedback, ofwel overige sierrommel waar we niks mee doen topic voor inno is, maar moet mn gal ergens kwijt. Klasse weer!
 

Armand0

Manticore
Daarnaast kunnen we nu nog maar 3 eilandopdrachten tegelijk aannemen, ipv 4?

Zie ik zo snel ook niet vermeld staan...
 

DeletedUser23442

Gast
Ja hansie dan moet je met mij naar belegering gaan, heb je er weinig last van

Waar ik nu pissig over ben is dat iemand wederom, net als die update met die marktplaats (dat deze niet meer reset wanneer je gs aanbied en van stad wissel) met zn poten ergens aan gezeten heeft waar die niet aan had moeten komen. Als je nu een aanval/os stuur moet je eerst 2 of 3 keer met je muis eroverheen gaan voor je eindelijk de tijd te zien krijg. Timen is lekker weer verneukt dus.

Weet dat dit het feedback, ofwel overige sierrommel waar we niks mee doen topic voor inno is, maar moet mn gal ergens kwijt. Klasse weer!
Klopt helaas, is bekend.
En ik neem aan dat ze dat (zo snel mogelijk) gaan oplossen....
Daarnaast kunnen we nu nog maar 3 eilandopdrachten tegelijk aannemen, ipv 4?

Zie ik zo snel ook niet vermeld staan...
Dit kwam voor mij inderdaad ook als een verrassing
Maar lijkt me bewust gedaan nu ze al een tijdje bezig zijn met het veranderen van die eilandopdrachten omdat eilandopdrachten ook een stuk krachtiger zijn geworden.
 

DeletedUser18702

Gast
Waar ik nu pissig over ben is dat iemand wederom, net als die update met die marktplaats (dat deze niet meer reset wanneer je gs aanbied en van stad wissel) met zn poten ergens aan gezeten heeft waar die niet aan had moeten komen. Als je nu een aanval/os stuur moet je eerst 2 of 3 keer met je muis eroverheen gaan voor je eindelijk de tijd te zien krijg. Timen is lekker weer verneukt dus.

Weet dat dit het feedback, ofwel overige sierrommel waar we niks mee doen topic voor inno is, maar moet mn gal ergens kwijt. Klasse weer!

Jep, echt verschrikkelijk kut dit. Begrijp ook eerlijk gezegd niet waar het voor nodig was aangezien het eerst prima werkte!!

Lekkere update dus, meer verklooien dan verbeteren lol
 

Armand0

Manticore
volgens de Devblog kun je ook def en att krijgen van 20%
vooral de def is over the top

het is nu al moeilijk om een WW te veroveren
je hebt maar 1 20% def voor de hele dag nodig en je kan niet 20% att op alle aanvallen zetten

dit is eerder gedaan en terug gedraaid naar max 10% voor aanval en max 5% voor def In Update 2.41

Gedurende 1 dag 10% verbeterde verdediging heb ik overigens, maar je punt is inderdaad terecht, en zoals je al zegt...in het verleden is het daarom al eens teruggedraaid naar 5%.

Waarom dan nu weer de verhoging??? Zijn ze daar het hele discussiepunt vergeten ofzo?
 

DeletedUser27946

Gast
Nee, att is nu 10% of 20% dus deff is 5% of 10% blijft de helft
 
Bovenaan