• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.22

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.22


Beste spelers,

Op maandag 23 april 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.22 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Nieuwe visuele animatie voor het verlengen van een spreuk.
  • Bevestigingsbericht wanneer een door jouw uitgenodigde speler de 1000 punten bereikt en je dus recht hebt op 200 goudmunten.
  • Bevestigingsmail voor accountverwijdering.
  • Bevestigingmail voor het herstarten van een account .
  • Op werelden die inactief zijn en zullen eindigen zal er een popup verschijnen wanneer de timer start.
  • Het bericht wat men krijgt als men een speler succesvol uitnodigt, zal geen beloning laten zien als die niet gegeven zal worden.


Bugfixes:
  • Soms was het niet mogelijk op een boerendorp te klikken na opeisen/plunderen
  • Soms was het niet mogelijk eenheden te rekruteren in het rekruteringsoverzicht
  • Sommige steden waren niet zichtbaar in het rekruteringsoverzicht.
  • [Stadsoverzicht] Lay-out probleem opgelost.
  • Een stad verslepen in het handelsoverzicht zorgde er soms voor dat de cursor versprong, waardoor de stad niet in het vak onderaan gesleept kon worden.
  • Berichten konden niet doorgestuurd worden in Internet Explorer 9
  • Grafische bug bij de cultuurlevelbalk in de agora verholpen
  • In zeer uitzonderlijke gevallen was het mogelijk jezelf te veroveren.
  • Mogelijk veiligheidslek bij het uploaden van plaatjes
  • Sommige spelers ontvingen de melding van de award ‘Heerser van het eiland’ meerdere keren
  • Stadsinformatie: de knop voor de stads-BBcode werkte niet als er meerdere vensters openstonden.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.
[/B]


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Veel plezier!
 

DeletedUser14965

Gast
Kun je die bevestigingsmails ook uitzetten?
Verder wel leuke, kleine toevoegingen en buxs die verholpen zullen worden.
 

DeletedUser12972

Gast
niet veel verandering merk ik. Maar toch wat irri bugs eruit.
 

DeletedUser4951

Gast
Kun je die bevestigingsmails ook uitzetten?
Verder wel leuke, kleine toevoegingen en buxs die verholpen zullen worden.

Dat is nu net handig als je bevestigings mails daarvoor krijg :), daardoor is de kans dat je account is verwijderd door een hack:p Er zitten verders nog goede toevoegingen in voor de werelden en de animatie :) ik weet niet of die nodig was:(, de bugs gaan er in ieder geval uit:p
 

DeletedUser

Gast
Een vraagje: Er zou toch een update komen met daarin de loginbonus voor dag 30, vóór dag 30? Want het is nu al dag 23.........
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Een vraagje: Er zou toch een update komen met daarin de loginbonus voor dag 30, vóór dag 30? Want het is nu al dag 23.........
Dag 30 zal het volgende worden: 20.000 van elke grondstof OF 500 gunst OF 50 gold (willekeurig). Hierna begin je weer bij dag 1. :)
 

DeletedUser

Gast
Dag 30 zal het volgende worden: 20.000 van elke grondstof OF 500 gunst OF 50 gold (willekeurig). Hierna begin je weer bij dag 1. :)

jammer had gehoopt dat er een systeem in zal komen, waarbij er altijd wordt doorgetelt
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Dag 30 zal het volgende worden: 20.000 van elke grondstof OF 500 gunst OF 50 gold (willekeurig). Hierna begin je weer bij dag 1. :)

Hmmmm oke mijn vraag dan.
Dat gold telt dat op alle werelden?

Want dan ga ik gewoon op alle werelden spelen en heb ik per maand redelijk wat goud... of begrijp ik het fout?
 

DeletedUser

Gast
per maand 50 dat is niet zoveel dat ik een gat in de lucht spring.
 

DeletedUser

Gast
Het is toch weer iets. Elke twee maanden een halve maand gratis bestuurder of een andere premiumoptie is mooi meegenomen, niet?
 

DeletedUser

Gast
Ik had In de Grepolis times iets gelezen over nieuwe goden Apollo en nog iets komen die niet in deze update?
 

DeletedUser

Gast
Dag 30 zal het volgende worden: 20.000 van elke grondstof OF 500 gunst OF 50 gold (willekeurig). Hierna begin je weer bij dag 1. :)

Dus stel ik speel op Mu, Epsilon, Pi, Sigma en Kappa dan krijg ik 5*50 goud?=250goud? lol
 
Bovenaan