• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.28

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.28


Beste spelers,

Op donderdag 30 augustus 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.28 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:


Gamefeatures/wijzigingen:
  • Introductie van het nieuwe opdrachtensysteem, de oude inleiding is verwijderd.
  • Op het begin word je geleid bij de opdrachten door middel van pijlen, deze zijn zelfs aanwezig voordat de opdracht is geaccepteerd.
  • Het is nu mogelijk om de markering van een topic op het alliantieforum te verwijderen als deze als ‘belangrijk’ is gemarkeerd.
  • Er is een nieuwe optie bij de instellingen waardoor het mogelijk is om rapporten (en meldingen) van teruggetrokken/gearriveerde eigen ondersteuning te deactiveren.
  • De manier waarop de meldingen van de Fenicische handelaar worden weergegeven is veranderd. Daarnaast is er een mogelijkheid toegevoegd om deze meldingen te deactiveren.
  • Er is een nieuwe optie bij de instellingen waardoor rapporten (en meldingen) van spreuken worden gedeactiveerd.
  • Het tabblad “Filter” uit het rapporten scherm is verwijderd. De melding/rapport filter instellingen zijn toegevoegd aan het instellingen scherm.
  • Er is een gereorganiseerde instellingen pagina, inclusief “Meldingen”. Het aantal meldingen en rapporten in het spel is verminderd.

Bugfixes:
  • In sommige gevallen werd de achtergrond incorrect weergegeven.
  • Er was een fout bij de achtergrond van de Hall Of Fame wanneer de lijsten te lang waren.
  • Soms werden op awards tegenstrijdige data weergegeven.
  • Één award werd twee keer aan een speler gegeven.
  • Heroïsche Kracht werkte niet voor alle vliegende eenheden.
  • Mythische wezens van Artemis waren zichtbaar in de aanvalsplanner op krijgerswerelden.
  • In sommige gevallen werkte de uitbreidingsfunctie in het gebouwenoverzicht niet.
  • Het boerendorpenoverzicht liet een misleidende foutmelding zien.
  • Het kwam voor dat het niet mogelijk was om een eigen stad te ondersteunen of er een spreuk op te doen.
  • Het gemaximaliseerde alliantieforum werkte niet.
  • Gepubliceerde rapporten werden zonder lay-out weergegeven.
  • De melding dat er ongelezen berichten zijn op het alliantieforum werd niet vernieuwd.

Mobiel gerelateerde features/wijzigingen:
  • Er is een nieuw alliantieforum voor de mobiele versie.
  • Het is nu mogelijk de dagelijkse loginbonus te accepteren.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Discussieeeee!
 

DeletedUser4951

Gast
Goede update, ze hebben eindelijk een beter opdrachtensysteem hopelijk een beetje hetzelfde als tw, en eindelijk kan je op de mobiele versie, het forum bekijken
 

DeletedUser

Gast
Ik heb op de Beta al gezien welke mogelijkheden er zijn om de meldingen uit te zetten enzo (bv. Gamefeatures 3 t.e.m. 8) en dat is veel handiger voor actieve spelers... Nice update :)
 

DeletedUser

Gast
Fijn dat we het forum kunnen bekijken op de mobiele versie, is echt van meerwaarde!
Ook erg positief dat we meer meldingen kunnen uitzetten.
 

DeletedUser

Gast
We kunnen eindelijk een deel overbodige meldingen deactiveren!
Daar zaten veel spelers op te wachten.
 

DeletedUser11295

Gast
Heerlijke update, speel niet op de beta dus weet niet precies hoe het eruit gaat zien maar als ik het zo lees ziet het er goed uit :D
 

DeletedUser12891

Gast
goeie updates


foutje, krijgers en heldenwereld even door elkaar gehaald
 

Noorddam

Harpij
Zeer goede update! Het alliantieforum op de mobiel is iets waar iedereen op zat te wachten. Ook die meldingen uitschaken, heerlijk!
 

DeletedUser13872

Gast
mooi, vooral dat fotum zit savonds en in de auto wel een sop mijn mobiel/ipod en vindt dat van het forum irri,
hele goeie update.
 

DeletedUser199

Gast
Mooite update, ik zal Fascination er maar op vertrouwen als hij zegt dat het bug vrij is (wat ik betwijfel).
 

DeletedUser

Gast
uhm als ik mijn stad open en ik zie alle gebouwen dan is mijn bouwwachtrij weg..eigenlijk wil ik hem daar wel graag terug (aangezien die blauwe zee me doet herinneren aan mooie tijden deze zomer die helaas niet meer zijn). Is dat een instellings dingetje?
 

DeletedUser

Gast
Zeg modjes, ik was zo blij over het forum op de mobiele versie, en nu zie ik dat de gedeelde fora met andere allianties niet te lezen zijn op de mobiele versie. :confused: Hoort dat of is dat een bugje?
 

DeletedUser18819

Gast
Ook bij mij is de bouwwachtrij weg :(

Het is een optie in : Instellingen / stadsoverzicht maar als ik daar het weer aan vinkt en drukt op OPSLAAN

Blijf ik ook een blauwe Zee zien :( Ook browser alle cockies weg halen ofzo mag geen verschil maken in IE word het helemaal spannend daar mist gewoon op links en rechts de tekst. Dus die heb ik maar snel dicht gedaan lag dus niet aan mijn browser :)

Hoop dat het snel opgelost word want via de senaat kan je ook wel bouwen maar is zo verrekt omslachtig..

Maar voor de rest blijft het een cool spel.
 

DeletedUser

Gast
+ ik krijg wel handelsrapporten van ruil tussen steden maar niet met boerendorpen
 
Bovenaan