• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.31

DeletedUser

Gast
Die aanvalsplanner is verschrikkelijk gebruikersonvriendelijk als je het mij vraagt. Bovendien kun je niet kiezen uit de steden die je juist wilt toevoegen omdat die simpelweg niet in de lijst staan.

Een update die slecht getest is alvorens doorvoering als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Gast
Kan de oude aanvalsplanner niet gewoon terug, deze nieuwe opzet, werkt niet correct:
na 5 minuten gebruikt, al 1 bug ontdekt en 1 onlogische handeling
waarom ontdekken de testers dit niet???

Onlogische handeling:
Een nieuw plan moet per stad worden aangemaakt, een nieuw plan wordt niet geaccepteerd als je geen bestaande doelstad invult, daarna in het scherm (het oude scherm waarin je doelsteden en aanvalssteden kon toevoegen) kan je andere doelsteden toevoegen. Wat is dan het nut van de doelstad in het eerste planscherm. Ik ben overigens voorstander van meerdere doelsteden per plan.

Bug:
Als eenmaal een plan gemaakt is met doel en aanvallen, en je wilt bijvoorbeeld de aankomsttijden aanpassen, dan druk je op de daarvoor bestemde icoon en kan je daarna je aankomsttijd aanpassen. Vervolgens druk je op "Aanval opslaan" en gebeurd niks. In de oude aanvalsplanner ging je automatisch terug naar het scherm met doel- en aanvalssteden. In de nieuwe planner moet je eerst naar het beeldscherm waar alle plannen staan, het betreffende plan selecteren en daarna kom je pas in het scherm met doel- en aanvalssteden.

Edit 1:
Bug 2:
De klok loopt niet door bij 24:00:00. Als de klok aangeeft een tijd van 23:15:20 en je denkt ik druk even op de pijltjes naar 00:10:00, dan stop de klok bij 24:00:00 en kan je alleen maar terug in de tijd en niet meer vooruit. Ook als je de datum een dag vooruit zet, kan je nog steed niet vooruit met de klok met behulp van je pijltjes

Edit 2:
Waarom kan je nog steeds alleen maar kiezen tussen aanvallen en ondersteunen bij het plannen en is de optie voor opstandaanval nog steeds niet toegevoegd?

Waardeloze update, eerder een downdate
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kan de oude aanvalsplanner niet gewoon terug, deze nieuwe opzet, werkt niet correct:
na 5 minuten gebruikt, al 1 bug ontdekt en 1 onlogische handeling
waarom ontdekken de testers dit niet???
Je kan zelf ook tester worden om bugs en onlogische zaken te melden voordat ze worden doorgevoerd op de Nederlandse (en andere) servers. Je kan dat doen door hier te registreren: http://beta.grepolis.com/
 

DeletedUser16083

Gast
De nwe planner is even wennen, maar eenmaal gewend valt het best mee, en ook meerdere mogelijkheden.

Alleen het scrollen van links naar rechts is lastig. dat had beter op 1 pagina kunnen zijn.

Jammer dat gp niet meer vermeld word, vond dat juist een goede update de vorige keer.
 

DeletedUser

Gast
helaas kan ik nog steeds maar uit 2 van de 50 steden kiezen in de aanvalsplanner, zwaar irritant
 
Bovenaan