• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.38

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.38


Beste spelers,

Op donderdag 18 april 2013 zal in de loop van de dag spelversie 2.38 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Er is een geluid voor inkomende aanvallen toegevoegd.
  • Steden kunnen nu verplaatst worden in het handelsoverzicht.
  • Kleine verbeteringen aan het tabblad 'Cultuur' in de Agora.
  • Door middel van een drop-down menu kunnen berichten nu snel van map verplaatst worden.
  • Gedeelde internetverbinding zal nu geregistreerd worden over alle werelden, zodat je het niet overal opnieuw hoeft in te schakelen.
Bugfixes:
  • Fout in live ranking opgelost.
  • Na het skippen van een beginnersopdracht kwamen sommige opdrachten nog terug.
  • Er werd geen bevestiging verstuurd wanneer het e-mailadres gevalideerd en het goud verkregen was.
  • Een speler die op een wereld speelde, kon alsnog een uitnodiging voor die wereld ontvangen.
  • De datum van dagelijkse awards stond 1 dag verkeerd.
  • Menu bubbels (aantal ongelezen) werden niet goed geüpdatet.
  • Soms kon een gebouw onder het minimale level raken.
  • Het volgende uitbreidingslevel werd niet goed geüpdatet in het gebouwenoverzicht.
  • Soms kon met een gebouw niet (uit)bouwen, ook al had men genoeg grondstoffen ervoor.
  • Het rondschrijven icoon werd niet goed weergeven.
  • Soms stopte de achtergrondmuziek na verloop van tijd.
  • Soms werd het scherm automatisch gesloten wanneer je een bericht aan het typen was.
  • Links naar een stad werkte niet goed in het godenoverzicht.
  • Rekruteertijd werkte niet goed in de haven en kazerne.
  • Het alliantieforum werkte niet in de gemaximaliseerde weergave.
  • Bevelenoverzicht was leeg in IE.
  • Sommige awards waren niet aanwezig in het profieltabblad.
  • Je kon de god van de stad zien die je bespioneerde.
  • Het scherm van de beginnersopdrachten bleef vastzitten in de bovenkant van het scherm wanneer men speelde in lage resolutie.
  • Men kon niet altijd goud ophalen wanneer men iemand uitgenodigd had.
  • Uitnodigen via een banner werkte niet goed.
  • Het alliantieforum werd niet goed geüpdatet na te hebben geklikt op 'markeer als gelezen'.
  • Problemen met het spelen via Firefox zijn opgelost.
  • Nutteloze scrollbalk in bevestigingsschermen verwijderd.
  • Speciale karakters (UTF-8) werden niet goed verwerkt.
Mobiel gerelateerde bugfixes:
  • Kazerne en haven schermen waren niet meer sluitbaar in iOS.
Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Tijd voor een discussie!
 

DeletedUser

Gast
Er is een geluid voor inkomende aanvallen toegevoegd.
Klinkt leuk!
 

DeletedUser20896

Gast
wel een aantal leuke dingen maar er zijn niet egt veel veranderingen.

ik vraag me af wanneer ze dat herbalanceringsgedoe gaan doorvoeren, dan weet ik wanneer ik triremen moet gaan onderzoeken :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat geluid:
Is het als een alarmtoontje dat om de x minuten terugkomt?
Of is het enkel wanneer de aanval verstuurd wordt?
 

DeletedUser15593

Gast
En als je een massa-aanval op je krijgt moeten die geluiden je dan extra op de zenuwen werken? :p

Klinkt leuk! (als aanvaller) :p
 

DeletedUser20898

Gast
Haha dat geluid de hele tijd zal knap irritant worden. Zo'n gevoel van... Ik weet zelf ook wel dat ik aangevallen wordt stom geluid!! :D
 

DeletedUser14965

Gast
Haha dat geluid de hele tijd zal knap irritant worden. Zo'n gevoel van... Ik weet zelf ook wel dat ik aangevallen wordt stom geluid!! :D

Dit zal je, net zoals de andere geluiden op grepolis, ook wel uit kunnen zetten, denk ik. Anders kan het inderdaad behoorlijk irritant worden.
 

DeletedUser

Gast
Uitnodigen via een banner werkte niet goed.

Dus die banner heeft 3 maanden op mijn website gestaan voor niks? En toen ik naar de support ging erover was ik aan het proberen jullie op te lichten. Nou snap ik dat bugs voorkomen maar sommige dingen moet je snel oplossen.
 

DeletedUser9969

Gast
Ik heb een probleem met mijn vensters, ik weet niet of het aan de pc ligt. Zouden jullie eens willen kijken aub? Het is soms heel vervelenddat ik sommige details net kan bekijken. Alvast bedankt voor de aandacht.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Ik heb een probleem met mijn vensters, ik weet niet of het aan de pc ligt. Zouden jullie eens willen kijken aub? Het is soms heel vervelenddat ik sommige details net kan bekijken. Alvast bedankt voor de aandacht.


Als u denkt dat dit een bug is gelieve dit dan even te melden bij het forum genaamd bugs ;)
 
Bovenaan