• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.41

DeletedUser11561

Gast
mischien iets voor de volgende keer dat je de verbeterde aanval ook mee kunt simuleren en hetzlefde geld voor de verbeterde verdediging
je kan in de simulator 10% geluk neerzetten voor de aanvalsbonus, of -5% voor de defbonus, of 5% als ze allebei aanstaan :p
 

DeletedUser

Gast
ik vind het jammer dat het 10% (aanval) en 5% (verdediging) geworden is...
Vond het leuk zoals het was...
 

DeletedUser

Gast
Even een nachtelijke overdenking als iemand dat nog kent :)

Het is op Omega, Athene en Byzantiom echt lauw .. maar moet eerlijk zijn, ik speel nu 3 jaar, en het wordt steeds matter, Kappa was de laatste wereld die nog echt uitdagend was daarna ....(?).. de ervaren spelers weten hoe in de lijsten hoog te komen (ik ook) en dat is niet in balans met het "echte" spel.. (Labda sluit eerder dan Kappa ...???)

Heb daar grote discussies met Innogame over maar zij weten het beter....... het is hun bedrijf dus tja wie ben ik..

Dus mijn geld (Euro 1000 P/M) zijn ze kwijt ... ja reken maar eens hoeveel dat is sinds maar 2010 :).. ik kan het lijden hoor)
en met mij nog meer grote spelers die nog meer uitgaven (ja dat kan ook mensen die meer Euri hebben vinden spelletjes leuk en hebben vaak ook meer tijd)... dus einde Grepolis "as it is" (?)....einde Innogames (?)

Het is saai geworden, voorspelbaar en niet uitdagend dus niet het geld waard :) !!!!

Dat is ook logisch, ik begon in maart 2010... er is van alles bij gekomen maar niet iets dat de strategie van het spel veranderde of uitdagender maakt. Innogames heeft wel meer opties toegevoegd, maar het spel niet uitdagender gemaakt.. het is alsof je Donky Kong speelt uit 1985.. LEUK.. voor even..

De meeste opties betroffen Goud, begrijpelijk en geen kritiek hoor, alles moet wel betaald worden maar, je mag ook iets extra's of uitdagends verwachten.. Neem nu die eiland quests.. wie leest die verhalen? Het is klik op de beste opbrengst en dat is het.. gratis plunderen voor 70 H, 90 S en 100 Z ... lachen als je 20+ steden hebt dan heb ik 20,000 van ieders in elke stad per 8 uur tjonge... belachelijk!!!... dom.. dom .. dom... heb het gemeld, werd bijna gekickt.. ik hield (hou) van dit spel maar het is wel over nu voor me... time to move on...

Voor al jullie die het niet met me eens zijn.. jullie hebben gelijk en hebben plezier!
Dat gun ik jullie echt enorm van harte .... want dat heb ik ook 2 jaar gehad!!

Ik heb er van genoten! Maar na een jaar ergernis is het wel klaar.. tevens omdat niemand van Innogames er iets van aan trekt en dat is pas erg... ik verlies mijn passie "and they do not care" !!!

Ik heb het misschien helemaal fout (ik hoop het voor jullie!)

Met vriendelijke groet zoals altijd!
Ronald
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
'U moet minstens 800 punten hebben om een groepsmail te verzenden'

Net overgenomen... Leider van een alliantie. Kan ik mooi geen groepsmail meer sturen... Dan snap ik voor die 'spammerds', maar ik denk dat iemand met meer als 3 jaar ervaring niet gaat spammen voor een ander spel, hé? :mad:

Wat is dat zelfs voor een regel? :/

Eens met PapaRon. Mag echt wel wat beter. Ze moeten leren luisteren, nondedju.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik vroeg mij af wat het nut van een spoiler is als daar geen rapporten in geplaatst kunnen worden.
 

DeletedUser

Gast
'U moet minstens 800 punten hebben om een groepsmail te verzenden'

Net overgenomen... Leider van een alliantie. Kan ik mooi geen groepsmail meer sturen... Dan snap ik voor die 'spammerds', maar ik denk dat iemand met meer als 3 jaar ervaring niet gaat spammen voor een ander spel, hé? :mad:

Wat is dat zelfs voor een regel? :/

Eens met PapaRon. Mag echt wel wat beter. Ze moeten leren luisteren, nondedju.

Wat wil je ronsturen dan als je nog geen 800 punten heb ? Zeker een massa aanval ofniet ?
 
Bovenaan