• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelupdate 2.43

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.43


Beste spelers,

Op donderdag 1 augustus 2013 zal in de loop van de dag spelversie 2.43 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • De beschrijving van twee effecten die verkrijgbaar zijn door middel van eilandopdrachten zijn aangepast, verbeterde bouw- en rekruteringstijd.
  • Verzoek van de Community: Er is nu een optie om ondersteuning van de geselecteerde stad terug te roepen via het stadsinfo venster.
Bugfixes:
  • De maximale hoeveelheid grondstoffen per dag van boerendorpen werden soms niet gereset.
  • Het was mogelijk om een gebouw op te richten via het sloopvenster.
  • De opdracht ‘troepentransport’ werd soms niet vervuld terwijl dat wel zou moeten.
  • Er waren problemen wanneer er werd gescrold op alliantiefora of de alliantielijst door middel van een iPad.
  • Scherpzinnigheid werd niet in alle steden weergegeven.
  • In het spionnenvenster pasten sommige waarden niet in de knoppen.
  • Er is een probleem opgelost waarbij awards voor een speler zichtbaar waren in het profiel van een ander.
  • Soms was het mogelijk om wereldwijde awards vaker te krijgen.
  • Nadat er eenheden gebouwd waren en er een opdracht werd voltooid ontstond er een enorme hoeveelheid verzoeken, dit is verholpen.
  • Er zijn problemen verholpen met betrekking tot uitgenodigde spelers.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier!


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Tijd voor een discussie.
 

DeletedUser13380

Gast
Dat 2e punt is goed. Als je geen troepen meer hebt kan je geen CP meer krijgen. Da's logica. Ook het derde spreekt me aan. Maar de update is nu niet bepaald wauw. Vooral nog héél veel bugfixes.... Zegt hoeveel bugs er zijn. ;(
 

DeletedUser

Gast
K snap het derde pnt niet.
Niet heel veel bug, gwn kleine update
 

DeletedUser20586

Gast
Ik snap het ook niet.. Kan iemand het derde punt uitleggen?
 

DeletedUser

Gast
Als ik het goed begrijp kan je, als je op een stad klikt, en je gaat naar stadsinfo (middelste knopje bij een stad die niet van jou is), OS die in die stad ligt via dat scherm terugtrekken.
 

DeletedUser

Gast
En wanneer komt die app, "deze zomer". Wachten op weer een volgende update zeker
 

DeletedUser20686

Gast
En wanneer komt die app, "deze zomer". Wachten op weer een volgende update zeker

Er gaat erg veel tijd zitten in het maken van een mobiele applicatie, de eerste verwachting was inderdaad deze zomer.
Maar zoals het er nu uitziet hebben ze geloof ik onvoorziene vertraging opgelopen, aangezien er nog geen specifieke datum bekend is.
(Mijn) excuses hiervoor, echter moeten we daar gewoon nog even geduld voor uitoefenen!
 

DeletedUser13380

Gast
Er gaat erg veel tijd zitten in het maken van een mobiele applicatie, de eerste verwachting was inderdaad deze zomer.
Maar zoals het er nu uitziet hebben ze geloof ik onvoorziene vertraging opgelopen, aangezien er nog geen specifieke datum bekend is.
(Mijn) excuses hiervoor, echter moeten we daar gewoon nog even geduld voor uitoefenen!

Wordt gewaardeerd! :)



Handig, van dat terugtrekken. Eindelijk iets zeer goed! :D
 

DeletedUser21336

Gast
is een erg stomme update, nik spectaculairs, of speciaals
 

DeletedUser

Gast
Ach we (ze dus) kunnen niet elke update nieuwe spelelementen toevoegen.

Mee eens, maar wordt er ondertussen al wat gedaan aan het nieuwe wereldwonderen systeem? Of komt dat samen met die herbalanceringdingen en de helden? En ook aan dat 1stad-per-eiland gedoe dat je op sommige plekken hebt want dat is toch ook een soort van bug?
 

DeletedUser20686

Gast
Mee eens, maar wordt er ondertussen al wat gedaan aan het nieuwe wereldwonderen systeem? Of komt dat samen met die herbalanceringdingen en de helden? En ook aan dat 1stad-per-eiland gedoe dat je op sommige plekken hebt want dat is toch ook een soort van bug?

De wereldwonderen worden inderdaad veranderd (en groots! ). Dit mede omdat het huidige eindspel voor de community en de makers toch niet geheel is geworden wat verwacht werd, alleen zal dit zeker nog even duren vanwege het formaat van het project. Zo was de versie wat men nu als concept had toch een stuk te ingewikkeld en moeten ze weer nieuwe aanpassingen maken. Het wordt minimaal iets voor november.. (Je leert nog heel wat als de Lead-CM naar je teammeeting komt :) )

Daarnaast wil ik nog even dit melden over de app, kwam het net tegen!

Linkie

Misschien de facebook maar even in de gaten houden voor een datum ?
 

DeletedUser21336

Gast
De wereldwonderen worden inderdaad veranderd (en groots! ). Dit mede omdat het huidige eindspel voor de community en de makers toch niet geheel is geworden wat verwacht werd, alleen zal dit zeker nog even duren vanwege het formaat van het project. Zo was de versie wat men nu als concept had toch een stuk te ingewikkeld en moeten ze weer nieuwe aanpassingen maken. Het wordt minimaal iets voor november.. (Je leert nog heel wat als de Lead-CM naar je teammeeting komt :) )

Daarnaast wil ik nog even dit melden over de app, kwam het net tegen!

Linkie

Misschien de facebook maar even in de gaten houden voor een datum ?

wil je daarmee zeggen dat je me nu CM maakt ? :D
 

DeletedUser21336

Gast
Er is momenteel geen vacature vrij. Helaas.

ik kan je plaats in nemen ? :p word jij mij hulpje, geen goed idee? heb jij wat maar tijd voor jezelf.... :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan