• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.46

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.46


Beste spelers,

Op woensdag 25 september 2013 zal in de loop van de dag spelversie 2.46 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Zeus wordt vervangen door zijn nieuwe visuele representatie.
  • Eilandopdrachten worden nu alleen in de stedenlijst weergegeven wanneer ze nog niet zijn geaccepteerd.
  • Lopende belegeringen zijn nu te onderscheiden van overname aanvallen in het bevelenoverzicht.
  • De eilandopdrachten zijn verbeterd (uitdagingen, berekeningen, huidige opdrachten):
    • De moeilijkheidsgraad wordt nu vermenigvuldigd met een factor die afhankelijk is van het stadium van het spel.
    • De benodigde punten voor elke moeilijkheidsgraad zijn geherbalanceerd.
    • Een aantal opdrachten zijn geherbalanceerd, sommige opdrachten hebben nieuwe parameters en uitdagingen.

Bugfixes:
  • Er ontbrak een smalle rand rondom de grondstofafbeeldingen in het tabblad ‘Aanbod doen’ van de markt.
  • De militie werd automatisch hersteld na beëindiging van het effect ‘Trojaanse verdediging’.
  • De afbeelding die werd gebruikt voor spionnen was niet overal in het spel hetzelfde.
  • Sommige effecten werden niet getoond in gepubliceerde rapporten.
  • Sommige spreuken werden meerdere keren getoond in gepubliceerde rapporten.
  • Het opdrachtvenster had de verkeerde grootte.
  • Een aantal onderdelen van de gebruikersinterface ontbraken wanneer Internet Explorer 9 werd gebruikt.
  • In de senaat was de knop om het pakhuis uit te breiden actief wanneer er niet genoeg grondstoffen beschikbaar waren.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier!


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Klein maar fijn. :)
 

DeletedUser

Gast
Klein maar fijn. :)

Inderdaad. Niet veel updates en bugfixes, maar wel goede. Is de nieuwe Zeus btw de Zeus die jij (Kroenuh) als ava hebt? Als dat zo is, dan ben ik daar minder blij om, die oude Zeus vind ik er leuker uit zien.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad. Niet veel updates en bugfixes, maar wel goede. Is de nieuwe Zeus btw de Zeus die jij (Kroenuh) als ava hebt? Als dat zo is, dan ben ik daar minder blij om, die oude Zeus vind ik er leuker uit zien.

En die nieuwe Zeus heeft een half ontbloot bovenlijf, nogal ongepast!
 

DeletedUser13380

Gast
Zeusje komt eraan! :D

Had wel de nieuwe balk langs de linkerzijde in deze update al verwacht, jammer!
 

DeletedUser20917

Gast
Ben benieuwd wanneer ze gaan komen met een nieuw eindspel, deze update's zijn trouwens gaaf! :D
 

DeletedUser13872

Gast
Ben benieuwd wanneer ze gaan komen met een nieuw eindspel, deze update's zijn trouwens gaaf! :D

Het wereldwonder verbeteren staat als laatste dit jaar gepland.

Trouwens, hier voor de duidelijkheid:
c316591c0a5a139fdb1256b28a6ed7e3.png


96da9f5c88e8c6d2ca570400c193e719.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20048

Gast
netjes die nieuwe Zeus,
ik hoop dat ze de andere goden ook gaan verbeteren!
En er zou een niet heldenwereld moeten komen met artemis
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat er binnenkort echte updates komen, helden en de nieuwe UI worden al zolang uitgesteld. Als ze een nieuwe afbeelding als update introduceren moeten ze erg verlegen zitten om updates, anders was dit wel met de nieuwe UI gedaan.
 

DeletedUser

Gast
Ik lees dat de eilandopdrachten zijn geherbalanceerd, maar ik moet constateren dat het nu de verkeerde kant op gaat.

12 uur verzwakte verdediging doet natuurlijk niemand op een actieve wereld en 20000 zilver voor versnelde gunsten productie is waanzin.

Als ik jullie was, dan zou ik dit rap herstellen, anders kunnen jullie het wel verwijderen.

Hier is niet goed over na gedacht.
 

Armand0

Manticore
Zulke hoge aantallen ben ik persoonlijk nog niet tegengekomen...maar dat is inderdaad te hoog.

Zou er wel een maximum limiet aan vaststellen want anders is het niet erg interessant om die opdrachten te doen. En aangezien je die opdrachten niet kan wegklikken o.i.d. is het alleen maar irritant...
 

DeletedUser20896

Gast
Ik lees dat de eilandopdrachten zijn geherbalanceerd, maar ik moet constateren dat het nu de verkeerde kant op gaat.

12 uur verzwakte verdediging doet natuurlijk niemand op een actieve wereld en 20000 zilver voor versnelde gunsten productie is waanzin.

Als ik jullie was, dan zou ik dit rap herstellen, anders kunnen jullie het wel verwijderen.

Hier is niet goed over na gedacht.

het is inderdaad behoorlijk ver doorgeschoten nu, ik vraag me af waarom ze gewoon geen normale balans kunnen vinden...
 
Bovenaan