• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.49

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.49


Beste spelers,

Op woensdag 6 november 2013 zal in de loop van de dag spelversie 2.49 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Navigatie door middel van de volgende/vorige pagina functies van de browser is verwijderd.

Bugfixes:
  • Een aantal fouten met betrekking tot de nieuwe User Interface zijn verholpen, waaronder:
    • De lijst met de premium overzichten verdween wanneer je er langzaam met de cursor overheen ging.
    • Klikbare items in het kader onder de snelkoppelingsbalk waren moeilijk om aan te klikken.
    • De eerste stad van de lijst werd geselecteerd wanneer er in het handelsoverzicht van stad werd gewisseld.
  • De teller voor alliantieforumberichten van spelers die uit de alliantie waren verwijderd klopte niet.
  • In het rekruteringsoverzicht werkte de functie om te sorteren op vrije inwoners niet correct.
  • Eilandopdrachten waren niet toegankelijk wanneer Internet Explorer werd gebruikt.
  • De positie van cultuurpunten in het cultuuroverzicht klopte niet.
  • Soms verscheen er een scrollbalkje in het ‘Spreuken’ venster.
  • Het was niet mogelijk om ondersteuning te sturen naar je eigen steden als de ondersteuning na het starten van de vakantiemodus aankwam.

App gerelateerde bugfixes
  • Het CAPTCHA bericht werd niet volledig weergegeven.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier!


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Klein maar fijn dan maar?
 

DeletedUser11561

Gast
ik mis eigenlijk de bug als je op een stad op de kaart hebt geklikt, je weer naar de 1e stad in je lijst gaat als je op de volgende/vorige stad klikt.

of is die gelieerd aan de bug die staat beschreven, die bij handelsoverzicht?
 

Armand0

Manticore
Nou bedankt voor de update...

Mijn stedenlijsten zijn compleet door elkaar gehusseld, steden staan over elkaar heen, er zijn geen scrollbalkjes meer...

Kan grootste deel van mijn steden dus niet eens bereiken zo.

Klasse!;) Los het maar snel weer op...
 

DeletedUser21182

Gast
Hier van hetzelfde...

Maar ik ben er van overtuigd dat ze dat wel weer snel oplossen :D

In principe vind ik de grotere weergave van de steden wél een hele verbetering.
Een klein vakje met maar vijf stadsnamen zichtbaar, waar je dan dus dmv scrollen naar bv je 48e stad moet zoeken is lastiger...

Kleine tip voor Innogames: Maak de actieve stadsgroep weer duidelijker zichtbaar (vroeger was dat dmv rode omlijning. Nu niet meer te zien...)
 

Gollum Returns

Manticore
Ik gebruikte altijd mijn muis wieltje ipv de pijltjes toetsen... Helaas sinds de nieuwe update niet meer mogelijk. Wordt weer met 2 handen werken, of met de muis elke keer naar de pijltjes gaan.

Super irritant als je net zoals ik even in 5 minuten even je steden wil nalopen op alle servers.
 

DeletedUser21182

Gast
@ -xxx-:

Na meerdere meldingen uit onze ally zijn we tot de ontdekking gekomen dat het probleem met de overlappende stadsnamen zich voordoet als er zoveel stadsgroepen openstaan dat er vier kolommen nodig zijn.
Op het moment dat er stadsgroepen worden gesloten en er nog maar drie kolommen nodig zijn is het beeld weer werkbaar en komen er scrollbars naast de steden te staan.

Dus als je een aantal stadsgroepen dicht zet, dan kun je tenminste weer al je steden via het menu benaderen....
 

Armand0

Manticore
Dankje anita;)
Toch jammer om een groep te moeten bashen maar dat moet dan maar even.

De support zegt er wel mee bezig te zijn, maar dat kan nog wel even duren...naja anders wacht ik tot morgen ergens:)
 

DeletedUser

Gast
@ -xxx-:

Na meerdere meldingen uit onze ally zijn we tot de ontdekking gekomen dat het probleem met de overlappende stadsnamen zich voordoet als er zoveel stadsgroepen openstaan dat er vier kolommen nodig zijn.
Op het moment dat er stadsgroepen worden gesloten en er nog maar drie kolommen nodig zijn is het beeld weer werkbaar en komen er scrollbars naast de steden te staan.

Dus als je een aantal stadsgroepen dicht zet, dan kun je tenminste weer al je steden via het menu benaderen....

...en daar is premium voor nodig :/
Tof.
 
Bovenaan