• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.59

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.59


Beste spelers,

Op dinsdag 15 april 2014 zal in de loop van de dag spelversie 2.59 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Er zijn voor recruiters een aantal verbeteringen toegevoegd aan de alliantie zoeker.
    • De optie dat allianties hun contact knoppen geactiveerd moeten hebben zijn verwijderd.
    • In plaats hiervan is er een nieuwe optie welke ervoor kan zorgen of een alliantie wel of niet in de alliantie zoeker verschijnt. Deze optie is toegevoegd aan de alliantie instellingen.
    • Ook is er een optie toegevoegd waarmee het minimaal aantal punten kan worden ingesteld. De "solliciteer" knop is uitgeschakeld op het moment dat een speler niet genoeg punten heeft.
  • Het beheer van exclusieve helden zoals Andromeda is verbeterd in het spel.
  • Exclusieve helden worden nu getoond in de raad, maar met kettingen zolang je deze nog niet in je bezit hebt.
  • Exclusieve helden worden niet meer getoond in het rekruteringoverzicht zolang deze als exclusief worden beschouwd.
  • Alle spelers welke exclusieve helden in het bezit hebben, zullen een extra slot krijgen voor elke exclusieve held die hij/zij in zijn bezit heeft. Ook voor elke held welke met een beloning wordt ontvangen, zal er een extra slot vrij komen.
  • In acht nemend dat Andromeda een exclusieve held is, zal zij zich nu ook als een exclusieve held gedragen. Nieuwe spelers zullen bij het begin dus 1 slot vrij hebben. Aangezien Andromeda exclusief is, zal zij automatisch haar eigen slot krijgen wat inhoudt dat het eerste vrije slot vrij zal blijven.
  • Heracles zal nu ook gunst verkrijgen als hij gewond is geraakt in een gevecht en de speler het gevecht heeft gewonnen.

Bugfixes:
  • Bij het wisselen tussen de steden werden niet altijd alle gegevens vernieuwd in de interface.
  • In het troepenoverzicht, werkte het gelijktijdig uitklappen van meerdere stadsoverzichten niet correct in Internet Explorer 9.
  • Geluiden werden meerdere malen gelijktijdig afgespeeld bij het uitschakelen en inschakelen.
  • De achtergrondafbeelding werd niet ingeladen in de hall of fame.
  • Het formaat van de helden opdracht voortgangsbalk werd niet aangepast aan de lengte van de inhoud.
  • Bij het doorsturen van een bericht ontbrak het onderwerp.
  • Er was een javascript error bij het sluiten van het alliantie scherm.
  • De visuele indicator van de vrije inwoners was niet juist na het recruteren.
  • In sommige gevallen, werden awards niet weergegeven in het profiel.

iPad

Bugfixes:
  • Bij het gebruik van de Grepolis browser versie welke gelinkt is aan het startscherm, werd je gedwongen om in een nieuw venster opnieuw in te loggen.
  • Het was niet mogelijk om in de stadslijsten te scrollen als stadsgroepen actief zijn.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Komt goed he?
 

DeletedUser20586

Gast
Veel bugfixes.. Maar dat me de awards is iig al stukken verbeterd :)
 

DeletedUser19915

Gast
Spelupdate

Beste makers,
Ik grepolis lid vind dit spel super.
Maar het viel me dit op: er waren helden beschikbaar maar ik kon ze niet eens vinden.
Er is geen link erbij.
Daarom had ik een nieuw account gesticht waar het wel bij stond.
Ik vind dit super raar en kan geen helden gebruiken!!
Willen jullie hierover een update maken of terug sturen naar mijn bericht.
Ik wil het graag horen via Grepolis spel zelf.
Als dat niet kan doe maar via hier.

Bedankt
Groeten robertjaja
 

DeletedUser9408

Gast
helden zijn er enkel op de nieuwe werelden.

niet op alle! waarschijnlijk speelde je eerst op een oude wereld.
 

DeletedUser

Gast
exclusive helden, heeft iemand hier wat meer info over?
Of is dat alleen adromeda?
 

alex341

Slingeraar
Hmmm... Vreemd... Ik heb een landaanval en een zee aanval voor de update verstuurd, de aanvallen hebben ook plaatsgevonden (geen slachtoffers aan mijn kant), maar de troepen zijn niet teruggekeerd in mijn stad.
Er zijn geen troepenbewegingen meer te zien, in de agora zijn de troepen (en schepen) zowel niet buiten als binnen de stad te zien en in de kazerne en haven lijkt het alsof ze niet gebouwd zijn. Het aantal vrije inwoners staat nog wel op zijn originele stand. Ofwel: waar zijn mijn troepen gebleven???
Heb al getracht opnieuw in te loggen, browser af te sluiten en opnieuw op te starten, maar m'n troepen en schepen zijn nog steeds niet zichtbaar. Nieuw bugje?? Ik durf geen nieuwe aanvallen meer te versturen!
 

DeletedUser

Gast
Je bent niet de enige, vannacht een overname gedaan en rond 9 uur stuurde ik alle OS weer terug. Meer dan de helft is nooit meer in de stad aangekomen waar ze vandaan kwamen. Hoop dat hier snel wat aan gedaan word want ben opeens 5000+ birren armer..
 

DeletedUser

Gast
Je bent niet de enige, vannacht een overname gedaan en rond 9 uur stuurde ik alle OS weer terug. Meer dan de helft is nooit meer in de stad aangekomen waar ze vandaan kwamen. Hoop dat hier snel wat aan gedaan word want ben opeens 5000+ birren armer..

Kidding, ik ook.
 
Bovenaan