• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.89

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.89


Beste spelers,

Spelversie 2.89 zal op dinsdag 16 juni 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:

Omschrijving

We hebben enkele kleine verbeteringen aan het spel doorgevoerd en verschillende bugs opgelost. Ook dit keer is er weer hard gewerkt aan verbeteringen achter de schermen.

Verbeteringen

  • Het 'niet genoeg goud' scherm is duidelijker gemaakt;
  • Boerendorpafbeeldingen op de kaart zijn verbeterd en uitgebreid. Je ziet nu duidelijk in welke status het boerendorp (niet veroverd, eigen farm, opstand, etc.) verkeert.
Bugfixes

  • De molen werd niet altijd juist weergeven bij de boerderij;
  • Verkeerde tooltip bij de reserveerknop in stadsinformatiescherm verbeterd;
  • De kazerne en haven onthield een invoer niet wanneer je Bevolkingsgroei of Roep van de Oceaan uitsprak over je stad;
  • JavaScript error opgelost bij kazerne en haven wanneer je deze nog niet gebouwd had.
  • Verwerken van premiumaankopen duurde te lang;
  • Maximum aantal grondstoffen invoerknop voerde te hoge waarden in na het versturen van directe handel;
  • Het stadsoverzicht werd niet meer goed weergeven bij erg hoge schermresoluties;
  • Boerendorpoverzicht nam het onderzoek Diplomatie niet altijd correct mee in overweging.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Klein is ook fijn?!
 

DeletedUser19428

Gast
klopt

de voorbereidingen zijn al gemaakt in de vorige update.
dus het event staat al klaar
 

DeletedUser14200

Gast
Ik word daar zo schijtziek van he, elke keer die update's overdag. ben je aan het timen vliegen die servers er op eens uit van wegen een spel update. Doe dat lekker in de nachtbonis als er (haast) niemand online is.

Ik werk zelf ook in de ICT en ik moet er niet aan denken om een update overdag te doen dan sta ik meteen op straat, wat ook logies is omdat niemand er last van mag hebben. Maar Innogames heeft daar blijkbaar gewoon schijt aan.
 

Armand0

Manticore
Naja functioneel niet, maar qua lay-out vind ik ze er een beetje als schimmels ofzo uitzien op zo'n eiland ;)

Stoor me er niet aan bij het gebruik, maar lelijk(er) is het wel idd.
 

DeletedUser20048

Gast
Kostte me een tijdje om uit te vogelen wat het precies waren en wat ze precies hadden getekend xD

Je kan nu wel mooi zien welke eilanden grote boerendorpen hebben ^^
 

DeletedUser

Gast
Ik word daar zo schijtziek van he, elke keer die update's overdag. ben je aan het timen vliegen die servers er op eens uit van wegen een spel update. Doe dat lekker in de nachtbonis als er (haast) niemand online is.

Ik werk zelf ook in de ICT en ik moet er niet aan denken om een update overdag te doen dan sta ik meteen op straat, wat ook logies is omdat niemand er last van mag hebben. Maar Innogames heeft daar blijkbaar gewoon schijt aan.

Of je houd de aankondigingen in de gaten dan weet je tijdig wanneer je niks moet timen. :)
 

DeletedUser22400

Gast
Windmolens in het oude griekenland??? Zet er gelijk even een tractor en een kippen legbatterij naast. Geloofwaardigheid is wel ver te zoeken nu
 

DeletedUser20842

Gast
Ik vind de nieuwe boerendorpen niet mooi.
Mijn mening is dat het spel hierdoor grafisch is verslechterd.
 

DeletedUser22400

Gast
Niet mooi is in dit geval een understatement vermoed ik :p

Het is een understatement zoals een dokter dat zou vast stellen.
Je komt hinkend op de OK met je linkerbeen los in een albert heijn diepvrieszak en de chirurg zegt; 'oei dat is niet zo mooi'
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We gaan de nieuwe boerendorpen afbeeldingen in ieder geval met 20% verkleinen, omdat ze te groot ogen ten opzichte van de rest.
 
Bovenaan