• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.90

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.90


Beste spelers,

Spelversie 2.90 zal op dinsdag 30 juni 2015 geïnstalleerd worden.

Hieronder een gedetailleerde lijst met veranderingen:

Omschrijving

Ook in deze update is er hard gewerkt aan verbeteringen achter de schermen. Daarnaast hebben we een aantal community suggestie weten te realiseren en uiteraard een aantal bugs opgelost.

Verbeteringen

  • De aantal grondstoffen balkjes bij eilandopdrachten zijn aangepast voor betere leesbaarheid; (community suggestie van NL)
  • Stadsnamen van gastaccounts krijgen nu toepasselijke Griekse namen;
  • In de beginfase van de vakantiemodus kon je eigen steden niet aanvallen, dit is nu wel mogelijk gemaakt om je steden te kunnen verdedigen. (community suggestie)
Bugfixes

  • Kolonisatie aanvallen werden wanneer de aanvaller het rapport publiceerde weergeven als een zeeaanval;
  • Uitnodigingsmogelijkheden voor gesloten werelden opgelost;
  • Er kon een foutmelding voordoen wanneer je bij een boerendorp zou plunderen of opeisen.
Vlak voor aanvang van de update zul je een melding ontvangen ter kennisname.

Tijdens de update zal het spel voor iedere speler worden bevroren. Zodra de update is voltooid verschijnt er een knop om de pagina te vernieuwen. Nadat je hier op hebt geklikt kun je weer verder spelen. Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.


Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Wederom klein, soms moet dat.
 

Armand0

Manticore
In de beginfase van de vakantiemodus kon je eigen steden niet aanvallen, dit is nu wel mogelijk gemaakt om je steden te kunnen verdedigen. (community suggestie)



Eindelijk
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
weer terug
 

DeletedUser23053

Gast
Dacht dat die in de beginfase jezelf aan kunnen vallen ook hier was voorgesteld?
 

Appelsnoes

Boogschutter
Het eerste wat ik zag dat veranderd was, was dat de zwaardvechters nu ook op hun afbeelding in de kazerne een versmalling in het midden van hun zwaard hebben.
Eerst was dit namelijk alleen zo als je met je muis op de afbeelding ging staan, zodat hij groter wordt en je meer info krijgt.

Echter, als je bijvoorbeeld het effect ''Zwaardvechters versterking'' op een stad hebt of bij een eilandopdracht krijgt, is het zwaard nog gewoon kaarsrecht.
Het is natuurlijk maar een klein puntje, maar het viel me gelijk op. Misschien even meenemen in een volgende update.
 
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
jeetje wat een punt maak je daar over iets zo onbenulligs.

Tijd en geldverspilling aan de tekentafel, laten ze eens energie steken in dingen die er wel toe doen.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
In de beginfase van de vakantiemodus kon je eigen steden niet aanvallen, dit is nu wel mogelijk gemaakt om je steden te kunnen verdedigen. (community suggestie)

Eindelijk
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
weer terug
smiley_emoticons_irre4.gif
dus (o.a.) Nederlands idee goedgekeurd
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
Yes yes, cruciale verbetering en idee van onze community! Natuurlijk proberen we meer voor elkaar te krijgen, maar dat is wachten op momenten dat er voldoende 'tussendoortjes' tijd is.

Het eerste wat ik zag dat veranderd was, was dat de zwaardvechters nu ook op hun afbeelding in de kazerne een versmalling in het midden van hun zwaard hebben.
Eerst was dit namelijk alleen zo als je met je muis op de afbeelding ging staan, zodat hij groter wordt en je meer info krijgt.

Echter, als je bijvoorbeeld het effect ''Zwaardvechters versterking'' op een stad hebt of bij een eilandopdracht krijgt, is het zwaard nog gewoon kaarsrecht.
Het is natuurlijk maar een klein puntje, maar het viel me gelijk op. Misschien even meenemen in een volgende update.
Goed punt. Staat op de planning om ook aangepast te worden naar de nieuwe stijl.
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
jeetje wat een punt maak je daar over iets zo onbenulligs.

Tijd en geldverspilling aan de tekentafel, laten ze eens energie steken in dingen die er wel toe doen.
Helemaal met je eens. Gelukkig bestaan de afbeeldingen al en is het een kwestie van toepassen op de verschillende plekken, dus niet zo heel veel werk.
 

DeletedUser20842

Gast
jammer hoor dat zulke dingen wel aandacht krijgen en als je dan eens komt met iets wat naar mijn mening wel aandacht vereist dan wordt daar geen aandacht aan besteed.
 

Gollum Returns

Manticore
jammer hoor dat zulke dingen wel aandacht krijgen en als je dan eens komt met iets wat naar mijn mening wel aandacht vereist dan wordt daar geen aandacht aan besteed.

Heel eerlijk, ik zie weinig ideeën en suggesties van je op het forum. En daarnaast ook niet heel erg veel realistische bijdrage`s in discussie`s.

Als je van mening bent dat dingen anders kunnen, zou zeggen kruip in de pen. Start discussie`s op, maak nieuwe ideeën. Ook al worden weinig ideeën behandeld of goedgekeurd, er zijn toch altijd een paar dingen die wel opgepikt worden door Innogames.

Alleen maar beetje mee bleren met de rest haalt weinig uit. ;)
 

DeletedUser20842

Gast
Heel eerlijk, ik zie weinig ideeën en suggesties van je op het forum. En daarnaast ook niet heel erg veel realistische bijdrage`s in discussie`s.

Als je van mening bent dat dingen anders kunnen, zou zeggen kruip in de pen. Start discussie`s op, maak nieuwe ideeën. Ook al worden weinig ideeën behandeld of goedgekeurd, er zijn toch altijd een paar dingen die wel opgepikt worden door Innogames.

Alleen maar beetje mee bleren met de rest haalt weinig uit. ;)

ik zeg alleen wat ik denk. maar als jij vind dat ik bleer, veel succes verder.
 
Bovenaan