• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

stad starten

DeletedUser

Gast
ik wil een stad starten in wereld gamma
ik heb cultuurpunten en ik stuur 280 slingeraars
maar dan krijg ik er zijn niet voldoende eenheden in deze stad
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Het moet wel zijn. Heb je dan goed gekeken dat je 280 slingers hebt?
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

33eor2x.png

ik heb een foto gemaakt
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Je hebt geen kolonisatieschip en daarom kan je geen stad stichten ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: stad starten

haha jammer dat je 230 uur weg zit tegen dit had ik wel willen vechten had nog 400 ruiters over. mooi voor cultuur. maar om daar nu 200 uur voor te varen hmm.
je kan deze melding trouwens ook krijgen als je te weining transportboten stuurt

ik heb een vraag. is het al ooit iemand overkomen dat een kolonisatie mislukte door een andere aanval??
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

die had ik echt gebouwt
maar nu is hij weg
waar kan ik mijn 2e stad zien dan
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Hoe kan je koloschip plotseling verdwijnen?

Voor je andere steden zie hier
9vhzjp.png


De geel gemarkeerde ''pijlen'' moet je op klikken om je andere steden te zien. Deze balk heb je niet als je maar 1 stad hebt
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

he vreemd
waar is mijn kolonisatieschip dan naartoe
hoe kan ik een 2e schip bouwen
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Als je 10000 :hout::steen::zilver: hebt. Bij haven moet je maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Ja lekker nu kan je vijand zien wat je allemaal stuurt

Welke vijand heeft hij dan? Hij wil een stad gaan stichten, dus daar zal het niet zo veel voor uitmaken. Wel is het natuurlijk zo dat elke willekeurige gebruiker nu zijn eenheden kan zien.
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Ben je aangevallen toen je nogwel een kolo in je stad had en was die toen vernietigd?
Zo nee dan is er nog een andere verklaring:
Kijk eens bij je haven, is daar niet een kolo in training? Het duurt namelijk ongeveer 6 uur voordat ene kolo af is.
 

DeletedUser

Gast
AW: stad starten

Ben je aangevallen toen je nogwel een kolo in je stad had en was die toen vernietigd?
Zo nee dan is er nog een andere verklaring:
Kijk eens bij je haven, is daar niet een kolo in training? Het duurt namelijk ongeveer 6 uur voordat ene kolo af is.
Dat hangt van de wereld af. Op wereld Alpha en Eta duurt een kolo zo'n 12 uur om te maken.
 

rbm007

Hopliet
AW: stad starten

Even een plaatje gemaakt uit een van mijn havens.

kolohd.jpg

Je ziet boven het plaatje dat er 1 kolo is gebouwd.
Je ziet in het plaatje dat er 1 kolo (van jezelf) in je stad aanwezig is.
Je ziet onder het plaatje dat er voldoende gs aanwezig is om nog een kolo te bouwen.
 
Bovenaan